بیوگرافی ناتان دارو

4 سال پیش
بیوگرافی ناتان دارو
Rate this post

بیوگرافی ناتان دارو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 بعد از گرفتنن دیپلم در مدرسه ی ” Shawnee Mission North” در اورلند پارک ، کنزاس ، توانست به دانشگاه ” Evansville” راه یابد و بعد از آن مدرکش را در دانشگه نیویورک بگیرد.

زندگینامه ناتان دارو

بیوگرافی ناتان دارو

فعالیت هنری

در ۲۰۰۳ ، درو به کنزاس بازگشت و در آثار شکسپیر به ایفای نقش پرداخت ، مانند “Romeo & Juliet ” و “Henry V.”. سال ۲۰۰۶ ، او در نقش “William Randolf Hearst ” در ” Ambrose Bierce: Civil War Stories” اثر دان مکسول ، که در این فیلم بازیگرانی مانند “کمپبل اسکات و ویون اسکیلینگ نیز بازی کرده بودند ، حضور یافت. نقش “Richard III” با کوین اسپیسی در تولیدات تور باعث شد که به نقش ” Meechum” دست یابد ، نقش بادیگارد در “House of Cards”. نقش های درو در فصل دوم بسط داده شد ، بخاطر این نقش درو توانست توجه زیادی میان مخاطبان و منتقدان بدست آورد.

درو به تازگی در نقش بن فارل در تئاتر ” The Stolen Chair” بروی صحنه رفته است. او در این تئاتر برای بازی در ” Kill Me Like You Mean It,” در چهارمین روز از تئاتر شهر نیویورک نیز انتخاب شده است. او هم چنین در تئاتر ” Princeton’s McCarter Theatre” نیز برای بازی در ” Five Mile Lake” اثر راشل بونز ( ۱ – ۳۱ می ، ۲۰۱۵ ) به کارگردانی امیلی من بروی صحنه رفت.
اعلام شده است که درو در فصل دوم از سریال شبکه ی FOX “Gotham” در نقش ویکتور فرایز پلید حضور خواهد یافت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آکیرا کوروساوا

او نقشی تکراری در فصل اول از سریال “Billions” دارد. او برای بازی در چهارمین و آخرین فصل از “Rectify” نیز آماده است. درو هم چنین در نقش پدر جسی کاستر نیز در سریال “Preacher” محصول شبکه ی AMC بازی میکند.

تاریخ تولد: ۲۱ ژوئن ۱۹۷۶ (سن ۴۳ سال)، کانزاس‌سیتی، میزوری، آمریکا
آموزش: University of Evansville، Shawnee Mission N High School
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ انجمن بازیگران فیلم برای بهترین گروه بازیگری در سریال درام

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ناتان دارو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه