بیوگرافی مارشال گرین

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی مارشال گرین به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 مارشال گرین در جنوب کالیفرنیا بدنیا آمد و در کنار مادرش لوری مارشال در جزیره ی روهود بزرگ شد. او یک برادر دوقلو به نام تیلور نیز دارد. هردوی آنها در دبیرستان بارنینگتون در سال ۱۹۹۰ درس میخواندند.

زندگینامه مارشال گرین

بیوگرافی مارشال گرین

فعالیت هنری

مارشال گرین مطالعات دانشگاهی خود را در دانشگاه تنسی ، کنونکسول ، جایی که به نوشتن روزنامه ی مخصوص مدرسه مشغول بود ، “The Daily Beacon” ، در نقش نویسنده ی تفریحات بوفه انجام میداد. او در موسسه ی تئاتر ملی در واترفورد ، کانکتیکات و بعد برای بدست آوردن مدرک هنرهای زیبا به مدرسه ی هنرهای تیسک رفت.

حرفه ی بازیگری

مارشال هم در “Law & Order: Special Victims Unit” (2003) و هم “Law & Order” (2004) حضور داشت ، البته قبل از اینکه بتواند نقش هایی در شبکه FOX در ” The O.C” و “۲۴” بدست آورد.

مارشال بخاطر عملکر خود در ” Distance from Here ” اثر نیل لابوت در سال ۲۰۰۴ توانست جایزه ی دیسک درام را بدست آورد. در سال ۲۰۰۵ ، مارشال در سه محصول مختلف حضور داشت : در ژوئن او در ” Swimming in the Shallows” در نقش انسان شبیه کوسه بود. در آگوست در نقش بو دکر در محصول کلاسیک ویلیام انگی در “Bus Stop” بود و در دسامبر او نقش بتوون در “Dog Sees God: Confessions of a Teenage Blockhead” بود. در سال ۲۰۰۷ ، او یکی از بازیگران تیم بازیگری محصول تئاتر عمومی بود به نام “King Lear” با بازی کوین کلاین در نقش موضوعی و کارگردانی جیمز لپاین.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حمیدرضا عطایی

در سال ۲۰۰۵ ، مارشال در فیلم “Alchemy” ایفای نقش کرد. در همان سال او در میرامکث در فیلم “Across the Universe” به بازی پرداخت.

پلیس مخفی

مارشال گرین در نقش دین بندس (پلیس مخفی ) نیز در “black ops” گروه پلیس های لس آنجلس در سریال “Dark Blue” بازی میکرد ( محصول شبکه TNT). او هم چنین در کنار ریچارد گیری ، اتان هاک ، دان چیدل و وسلی اسناپز در درام جنایی “Brooklyn’s Finest” به کارگردانی آنتونی فوکو حضور داشت. مارشال در نقش ملوین پانتون ، پلیس جوانی که با راه های ریچارد گیری مخالف است بازی میکند. در یونیورسال پیکچرز نیز او به ایفای نقش در فیلم “Devil” پرداخته است. او به علاوه با نقش ویل در فیلم “The Invitation” اثر کارین کوساما نیز انث گرفته است.

مارشال در فیلم “Prometheus” به عنوان هالووی نیز به بازی پرداخته است.

تاریخ تولد: ۱ نوامبر ۱۹۷۶ (سن ۴۳ سال)، چارلستون، کارولینای جنوبی، آمریکا
قد: ۱٫۸ متر
همسر: دایان مارشال گرین (ازدواج ۲۰۱۲)
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ دراما دسک برای بهترین بازیگر مرد نقش دوم در نمایش درام
کودکان: تنسی لوگن مارشال گرین

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مارشال گرین
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه