بیوگرافی هالیدی گرینگر

4 سال پیش
3.2/5 - (22 امتیاز)

بیوگرافی هالیدی گرینگر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 هالیدی گرینگر در ۱ ژانویه ، ۱۹۸۸ در منچستر بدنیا آمد. بعضی اوقات فکر میکرد که نامش را از خواننده ی بلو بیلی هالیدی برداشته شده است ، اما مادرش او را روشن کرد که اینطور که فکر میکند نیست. وقتی او کوچک بود ، والدینش از یکدیگر جداشدند. او در کنار مادرش بزرگ شد ، یک طراح گرافیک. با فقر ، گرینگر توانایی رفتن به کلاسهای پیانو ، بالت ، ژیمناستیک را داشت.

زندگینامه هالیدی گرینگر

بیوگرافی هالیدی گرینگر

فعالیت هنری

او فقط ۶ سال داشت که در تلویزیون به بازی پرداخت ، نقشی در فیلم درام و کمدی ” All Quiet on the Preston Front” را بازی کرد. کار او باعث ورودش به عرصه ی نقشهای خشن بازیگری شد. در برنامه های تلویزیونی زیادی در انگلیس بازی کرد ، مانند : Casualty, Doctors and Dalziel و Pascoe.

سال ۲۰۱۰ او در رسانه ها اعلام کرد که بازیگری فقط یک تفریح برای او میباشد. او دانشگاه لیدز برای گرفتن نقش در سریال ” Waterloo Road” ( محصول شبکه BBC) رها کرد.

ادامه موفقیت ها

اولین فیلم معروف گری در سال ۲۰۰۹ بود ، زمانی که او در نقش یک دختر جوان در ” The Scouting Book for Boys” به بازی پرداخت. فقط دوسال بعد ، او با میا واسیکوسکا ، دیم جودی دنچ و مایکل فسبندر در ” Jane Eyre” (2011) به بازی پرداخت. در سال ۲۰۱۲ ، گری در ” Bel Ami” ( در مقابل رابرت پاتینسون) ، ” Anna Karenina ” (در کنار جود لاو و کیارا ناتلی) و ” Great Expectations” ( در کنار هلنا کارتر) به بازی پرداخت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سرگئی آیزنشتاین

مخاطبان آمریکایی بعد از بازی او در برنامه ” The Borgias” او را شناختند ، برنامه ای براساس زندگی واقعی بروگیا کلن. سال ۲۰۱۳ ، این بازیگر جوان توانست نقش موضوعی مینی سریال ” Bonnie & Clyde” را بدست آورد. گرینگر بونی پارکر را به تصویر میکشد ، نقش یکی از قانون شکنانی که در حال جرم و جنایت است و میخواهد از دست قانون نیز فرار کند.

زندگی شخصی

او در کارش روزبه روز موفقتر بود ، اما گرینگر که تواسنت در دانشگاه آزاد در سال ۲۰۱۲ مدرک خود را بگیرد میان گذراندن زندگی خود و ادامه ی این حرفه تردید پیدا کرد. در سال ۲۰۱۲ در یک مصاحبه اعلام کرد که ” من آروزی تبدیل شدن به یک ستاره ی سینما را ندارم”.

تاریخ تولد: ۲۷ مارس ۱۹۸۸ (سن ۳۱ سال)، دیدزبری، منچستر، بریتانیا
قد: ۱٫۵۵ متر
والدین: جیان گرینجر
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ فیلم مستقل بریتانیا برای بهترین بازیگر زن
آموزش: دانشگاه آزاد انگلستان (۲۰۱۲)، دانشگاه لیدز، Parrs Wood High School

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی هالیدی گرینگر
3.2/5 - (22 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • Anitta
    4 سال پیش

    مرسی خیلی خوب بود