بیوگرافی جرمی ساموئل پیوان

4 سال پیش
بیوگرافی جرمی ساموئل پیوان
Rate this post

بیوگرافی جرمی ساموئل پیوان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جرمی ساموئل در ۲۶ جولای ، ۱۹۶۵ در نیویورک بدنیا آمد. در مناطق شمالی شیکاگو در حومه ی ایوانستون ، ایلینویز بزرگ شد ، جرمی در دانشگاه دراک در دس موینس ، ایوا درس میخواند. در طول زندگیش ، در “Piven Theatre Workshop” مورد توجه بسیاری قرار گرفت ، که دلیل موفقیت او نیز خانواده اش بودند. بیرن و جویسی پیون. جرمی تمرینات کمدی خود را به عنوان یک عضو از ” the Second City National Touring Company” به انجام رساند.

زندگینامه جرمی ساموئل پیوان

بیوگرافی جرمی ساموئل پیوان

فعالیت هنری

جرمی خیلی زود از تئاتر به سینما رفت ، او نقش های کوچکی در فیلم های زیادی بازی کرد ، مانند ” Say Anything” (1989) ، ” Singles” (1992) و ” Heat” (1995). با این حال جرمی بیشترین تحسین را بخاطر بازی در کارهای تلویزیونی بدست آورد ، با شروع کار در برنامه ” The Larry Sanders” محصول شبکه HBO در سال ۱۹۹۲ و آلن در سال ۱۹۹۵٫ در این زمان ، جرمی هم به بازیگری و هم به تهیه ی برنامه ی زنده ی ” Cupid” (1998) در شبکه ABC پرداخت.

در سال ۲۰۰۴ ، جرمی در نقش مامور اری گولد در سریال ” Entourage” محصول شبکه HBO به بازی پرداخت و توانست بخاطر عملکردش در نقش مامور هالیوودی که خیلی سریع صحبت میکرد که سه سال در جاده بود __ در سال ۲۰۰۶ ، ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ .
در دسامبر ۲۰۰۸ ، جرمی یکی از موضوعات تمسخر آمیز بخاطر ترک کردن تیم بازی برودوی دیوید مامت به نام ” Speed-the-Plow ” شد ، جرمی قبل از اتمام کار این پروژه را ترک کرد. طبق گفته ها او به شدت مریض بوده و به نظر می آید که دچار مسمومیت شده بوده است. به نظر می آید که جرمی در خوردن سوشی زیاده روی کرده بوده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کری مولیگان

بعضی ها ادعای او را باور نمیکردند ، بخصوص نویسنده دیوید مامت. او میگوید که جرمی فقط بخاطر حرفه اش این پروژه را رها کرده است. با اینکه این کارش بروی حرفه اش در صحنه ی تئاتر در آینده تاثیر داشت ، ولی او یک بازیگر معروف در تلویزیون و سینما ماند.
در سال ۲۰۰۹ ، این بازیگر در ” The Goods ” نیز در کنار چندین بازیگر مطرح حضور داشت.

زندگی بعد از ” Entourage”

” Entourage” در سال ۲۰۱۱ به اتمام رسید ، تقریبن بعد از ۱۰۰ قسمت . مدت کمی بعد ، رسانه ها اذعان کردند که فیلمی براساس این سریال در حال ساخت میباشد.
دیگر کارهای جرمی را میتوان سریال ” Mr Selfridge” (2013) و ” Edge of Tomorrow ” (2014) معرفی کرد.

نام کامل
Jeremy Samuel Piven
تاریخ تولد
July 26, 1965
سن
۵۴ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Won 1 Golden Globe
Another 4 wins & 24 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جرمی ساموئل پیوان
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه