بیوگرافی تئو جیمز

4 سال پیش
بیوگرافی تئو جیمز
4.6/5 - (12 امتیاز)

بیوگرافی تئو جیمز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جمیز در ۱۶ دسامبر ۱۹۸۴ در آکسفورد بدنیا آمد. پدربزرگ پدریش اصلیت یونانی داشت و خود او اصلیت انگلیسی و اسکاتلندی دارد. او ۴ برادر و خواهر دیگر نیز دارد. دو برادر و دو خواهر. جمیز در مدرسه ی گرامر الیسبوری درس خواند و برای اخذ مدارک بالاتر به دانشگاه ناتینگام برای تحصیل در فلسفه رفت. او در تئاتر ” Bristol Old Vic” مشغول به تمرین شد.

زندگینامه تئو جیمز

بیوگرافی تئو جیمز

فعالیت هنری

جمیز اولین نقش خود را در “A Passionate Woman” با بازی در مقابل “Billie Pipe” به انجام رسانید. او در نقش دیپلمات ترک کمال پاموک در قسمتی از فصل “Downton Abbey” بازی کرد. جمیز در “Bedlam” ، در نقش جد هارپر نیز بازی کرد. در سال ۲۰۱۲ ، جیمز در “Room at the Top” ( اثر جان برینی) در نقش جک ولز بازی کرد.

از جمله دیگر فیلم هایی که جمیز در آنها به بازی پرداخته است میتوان “You Will Meet a Tall Dark Stranger” و ” The Domino Effect” را نام برد. او هم چنین زمانی که در آخرین روزهای دانشگاه بود در ” Stranger” نیز بازی کرد. او در نقش جمیز در ” The Inbetweeners” حضور یافت. سال ۲۰۱۱ ، او برای بازی نقش دیوید در چهارمین قسمت از “Underworld: Awakening” که سال بعدش نیز اکران شد انتخاب شد. سال ۲۰۱۲ ، جمیز در ” Case Sensitive ” محصول شبکه ی ITV با بازی اولیویا ویلیام و دارن بوید به بازی پرداخت. برای او نام ” Star of Tomorrow” در سال ۲۰۰۹ برای حضور در “Screen International” گذاشتند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جسیکا بیل

بعد از این ها جمیز در نقش توبیاس ایتان کارکتر مذکر در فیلم اقتباس شده “Divergent” حضور یافت. در دومین قسمت از همین سری نیز او در همین نقش به بازی پرداخت ، فیلم برداری قسمت دوم در می ۲۰۱۴ آغاز شد و در مارس ۲۰۱۵ فیلم پخش شد.
او قرار است در کنار آمبر هیرد ، بیلی بابا تونتون و جیم استارگس در “London Fields” نیز به بازی بپردازد و در درام “Franny” در کنار ریچارد گیری و داکوتا فانینگ بازی کند. جیمز با شروع دوباره ی سر”Divergent “به دو قسمت بعدی این فیلم بازگشت “The Divergent Series: Allegiant ” (2016) و “The Divergent Series: Ascendant ” ( در سال ۲۰۱۷ اکران میشود). خبرهایی هم مبنی بر اینکه او قرار است در قسمت پنجم از ” Underworld” به بازی بپردازد پخش شده است.

زندگی شخصی
او تا سال ۲۰۰۹ با “Ruth Kearney” ارتباط داشته است.

نام کامل
Theodore Peter James Kinnaird Taptiklis
تاریخ تولد
December 16, 1984
سن
۳۵ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۳ wins & 4 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی تئو جیمز
4.6/5 - (12 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه