بیوگرافی مارلون وینس

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی مارلون وینس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

بازیگر آمریکایی مرلون اولین بار کارش را در سال ۱۹۸۸ با “I’m Gonna Git You Sucka” شروع کرد. بعدن خیلی سریع با برادرش “Shawn Wayans” همکار شد ، و به کار در سیتکام ” The Wayans Bros” در WB مشغول شد. در فیلم های کمدی Scary Movie, Scary Movie 2,White Chicks, Little Man و Dance Flick حضور یافت. گرچه ، او در “Requiem for a Dream” نقشی درام را بازی کرد ، که او را از کارهای کمدی معقولش دور میکرد.

زندگینامه مارلون وینس

بیوگرافی مارلون وینس

فعالیت هنری

در سال ۲۰۰۹ ، مرلون در “G.I. Joe: The Rise of Cobra” حضور یافت. در سال ۲۰۱۳ ، در “A Haunted House” نقش اصلی بود و بعد در “The Heat” به بازی پرداخت. “A Haunted House 2” در آپریل ۲۰۱۴ بروی پرده رفت و مرلون نیز در آن به بازی پرداخت. مرلون با “Funny or Die” “co-founder” “Randy Adams” برای ساخت “What the Funny” همکار شده است ، یک مقصد آنلاین برای کمدی های محل. مرلون کمدی رقابتی تلویزیونی “Funniest Wins” را ساخته است.

اوایل زندگی

مرلون در نیویورک متولد شد. پدرش یک مددکار اجتماعی و مادرش نیز خانه دار بود. خانواده اش به طور مذهبی با “Jehovah’s Witnesses” رابطه دارند. او در پروژه های خانه سازی نیویورک از بین ۱۰ فرزند بزرگ شد. نام برادر و خواهر های او : Nadia Wayans, Shawn Wayans, Keenen Ivory Wayans, Damon Wayans, Sr., Dwayne Wayans و Kim Wayans است. تمام آنها در نوع خود موفق و مشهور هستند. مرلون به مدرسه ی ” Fiorello H. LaGuardia” برای یادگیری موسیقی و هنر و هم چنین هنرهای تجسمی در شهر نیویورک رفت ، مدرسه شهرت را به دانش آموزان تقدیم میکرد. بعد از آن نیز او به دانشگاه هاروارد رفت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سوزان کرایر
حرفه

او در کنار برادرهایش در “In Living Color” در بین سالهای ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۳ حضور داشته است. از سال ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۹ ، نیز مرلون در سیتکام ” The Wayans Bros” به بازی پرداخته است. در کنار برادرش شائن.

مرلون بهترین انتخاب برای نقش رابین در “Batman Returns” (1992) بود. گرچه ،این فیلم کارکتر های زیادی داشت. بعد از آن او برای بازی در نقشی دیگر در “Batman Forever” در سال ۱۹۹۵ در کنار بیلی دی ویلیام به عنوان دو-چهره انتخاب شد ، اما در هنگام ساخت برنامه دچار تغییراتی شد و کارگردان این برنامه عوض شد و این تغییر دستخوش تغییرات در تیم بازیگری نیز شد و برای مدت زمانی که او در این برنامه حضور داشت دستمزدش را به او دادند و کریس او دانل جایگزین او گشت.

مرلون دو قسمت اول “Scary Movie” را ساخت ، در هر دو قسمت او و برادرش نویسنده و بازیگر بودند. این دو فیلم در سال ۲۰۰۰ و ۲۰۰۱ بروی پرده رفتند. در سال ۲۰۰۰ مرلون در “Requiem for a Dream” و در نقش ” Snails” در “Dungeons & Dragons” بازی کرد. همان سال مرلون در کنار برادرش در ” MTV Video Music Awards” بازی کردند.
وینس تولید کارتون های “Thugaboo” را نیز برعهده داشته است.

  نام کامل
Marlon L. Wayans
تاریخ تولد
July 23, 1972
سن
۴۷ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۵ wins & 15 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مارلون وینس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه