بیوگرافی براندن فرازر

4 سال پیش
بیوگرافی براندن فرازر
Rate this post

بیوگرافی براندن فرازر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 براندن جمیز در ۳ دسامبر ، ۱۹۶۸ در ایندیانا بدنیا آمد. او سه برادر و خواهر دیگر نیز داشت ، خیلی زود در سن کودکی جابه جا شد. پدرش مسئول تورهای کانادایی بود و جمیز شهروند کانادایی آمریکایی میباشد. بخاطر کار پدرش ، جمیز اولین بار کار در تئاتر را زمانی که در لندن زندگی میکردند آموخت. شروع کار در این حرفه از آن نقطه بود.

زندگینامه براندن فرازر

بیوگرافی براندن فرازر

فعالیت هنری

در زمانی که سنش خیلی پایین بود ، جمیز عملکردش را در سیاتل ، واشنگتن آغاز کرد. او با تئاتر ” Laughing Horse” کار میکرد. بعد از مدتی ماندن در مدرسه ی تورنتوی کانادا ، برای ادامه ی تحصیل به سیاتل بازگشت. فرازر دست از کار برنداشته به در دانشگاه کورنیش در رشته ی هنر مشغول به کار شد.اولین هنرنمایی فرازر در فیلم “Dogfight” (1991) بود. فیلم برداری در شهر سیاتل انجام شد ، با بازی لیلی تیلور و ریور فونیکس. کمی بعد از اتمام فیلم ، در کارش با تجربه تر شد.

بازی در نقش اصلی

در سال ۱۹۹۲ ، فرازر در دو فیلم نقش نمایی کرد. در نقش مرد غار نشین در فیلم کمدی ” Encino Man”بازی کرد. در “School Ties” ، فرازر به عنوان قهرمان یهودی که پیشینه ی خود را مخفی نگه میدارد ، در کنار بن افلک به بازی پرداخت.

در سال ۱۹۹۴ او در فیلم کمدی ” Airheads” به بازی پرداخت ولی این فیلم خیلی ضعیف بود. اما در سال ۱۹۹۷ با بازی در ” George of the Jungle ” توانست شکست قبلی اش را به موفقیت تبدیل کند. همان سال ، فرازر موفقیت های دیگری نیز در ” Gods and Monsters ” در کنار ایان مکلن بدست آورد. سال ۱۹۹۹ او در یک کارتون به نام ” Dudley Do-Right” به بازی پرداخت. یکی از موفقیت های فوق العاده عالی فرازر را میتوان فیلم مومیایی نام برد. این فیلم نه تنها در میان خانواده ها فوق العاده مشهور شد بلکه یکی از بزرگترین پروژه های زمان خود نیز شد. فرازر در ” The Mummy Returns ” (2001) و ” Mummy: Tomb of the Dragon Emperor ” (2008) به بازی پرداخت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ‏جان برنتال‏

زمانی که او در حال بازی در ” Looney Tunes: Back in Action ” (2003) بود ، فرازر به موفقیت دیگری دست یافت. در فیلم ” The Quiet American ” توانست موفقیت زیادی بدست آورد. دو سال بعد او در فیلم ” Crash” نیز به بازی پرداخت.
فرازر در سال ۲۰۰۸ نیز در فیلم ” Journey to the Center of the Earth” به موفقیت های زیادی دست یافت. فروش این برنامه بیش از ۱۰۰ میلیون دلار بود.

در سال ۲۰۱۰ ، فرازر در کمدی برودوی ” Elling” به بازی پرداخت. این برنامه نیز در فروش و بازدیدکننده خیلی ضعیف بود و باردیگر فرازر شکست خورد. سال های بعد فرازر در پروژه های زیادی مانند ” Gimme Shelter ” ، ” HairBrained” و “Breakout” به بازی پرداخته است.

زندگی شخصی

فرازر با افتون اسمیت در سال ۱۹۹۸ ازدواج کرده است. آنها دو پسر دارند ، در سال ۲۰۰۷ از یکدیگر طلاق گرفتند.

نام کامل
Brendan James Fraser
تاریخ تولد
December 03, 1968
سن
۵۱ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۸ wins & 10 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی براندن فرازر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه