بیوگرافی پاتریک فوگیت

4 سال پیش
بیوگرافی پاتریک فوگیت
Rate this post

بیوگرافی پاتریک فوگیت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 فوگیت در یوتاه متولد شد. مادرش ، معلم رقص و پدرش نیز مهندس برق بود. در بین ۳ فرزند او بزرگترین فرزند است ، یک برادر و خواهر دیگر دارد. فوگیت در دبیرستان غرب درس خوانده است.

زندگینامه پاتریک فوگیت

بیوگرافی پاتریک فوگیت

فعالیت هنری

او در محصولات مدرسه مانند “The Twelve Dancing Princesses” نیز حضور داشته است ، در آن برنامه در نقش کفاش بود. او تا سن ۱۵ سالگی به ورزش اسکیت برد علاقه داشت و مشغول به کار بروی این ورزش بود. در فیلم “Saved!,” ، نقش پاتریک ولر را عهده دار بود ولی بعد از مدتی بخاطر تجربه اش در اسکیت برد نقشش عوض شد. او و دوست صمیمی اش ” Mushman” را تشکیل دادند. این کار آنها را میتوان ترکیبی از فولک و راک دانست. او گیتار زن بود ، بعضی اوقات خواننده و گیتار فلامینکو را آموزش میداد ، آنها در این زمان بروی موسیقی ” MAYDAY” کار میکردند و آهنگ پایانی یا بهتر است بگوییم سکانس پایانی موسیقی ” Brennan’s Theme” بود.

حرفه

فوگیت که یکی از هنرمندان راک بود در “Cameron Crowe’s Almost Famous” اعلام کرد که دانشش نسبت به راک دهه ۱۹۷۰ به صورت ” nil” میباشد. فوگیت توانست نقش موضوعی دونی دارکو را در “Jake Gyllenhaal” اثر ریچارد کیلی بدست آورد. فوگیت بعد از آن به بازی نقش ” sweetly geeky” از مجموعه کتاب های هنرمندان کمیک در “White Oleander” (2002) بپردازد و هم چنین معتاد به الکل در کمدی تاریک “Spun” (2003) . فیلم بعدی که فوگیت در آن به بازی پرداخت ، “Saved! ” (2004) ، نگاهی بود به حقوق مذهب در دبیرستان ها. در آنجا فوگیت نقش ” pastor’s skateboarding son” و هم چنین معشوقه یک دختر حامله نوجوان (جینا مالون) بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهناز افضلی

در سال ۲۰۰۵ ، فوگیت در “The Amateurs” ، کمدی مستقل که درباره ی شهری خوابیده که همگی به سمت فیلم های پورن میروند بود. فوگیت و اولیویا ویلد در ” Cool Ideas” و House, M.D بازی کردند. در سال ۲۰۰۷ ، او در “Wristcutters: A Love Story” بازی کرد و هم چنین در نقش “Evra Vonin Cirque du Freak: The Vampire’s Assistant” در سال (۲۰۰۹) بازی کرد. در نوامبر ۲۰۱۰ ، فوگیت در “We Bought a Zoo” درنقش کمرون کرو به بازی پرداخت این فیلم سال بعد اکران شد.

تاریخ تولد: ۲۷ اکتبر ۱۹۸۲ (سن ۳۷ سال)، سالت‌لیک‌سیتی، یوتا، آمریکا
آموزش: East High School
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ انجمن بازیگران فیلم برای بهترین ‌گروه بازیگری
آلبوم‌ها: Wristcutters: A Love Story
والدین: بروس فوگیت، جان کلارک فوگیت

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پاتریک فوگیت
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه