بیوگرافی بن مندلسون

4 سال پیش
بیوگرافی بن مندلسون
Rate this post

بیوگرافی بن مندلسون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 بن مندلسون در ملبورن استرالیا متولد شد. پدرش فردریک اسکار مندلسون محقق برجسته پزشکی بود که برای موسسه ی هاروارد در ملبورن استرالیا کار میکرد ، او در آنجا بصورت یک پروفسور بود.

زندگینامه بن مندلسون

بیوگرافی بن مندلسون

فعالیت هنری

بن و برادرهایش ، تام و دیوید ، مانند مادرشان ( که یک پرستار حرفه ای بود) در اروپا و آمریکا برای مدت طولانی زندگی میکردند و برای تحصیل در دبیرستان به ملبورن بازگشتند. بن در مدرسه ی خصوصی هیدلبرگ و ایلتام های و هم چنین دبیرستان بانیولی درس میخواند. بن به تحصیل در درام مشغول شد زیرا فکر میکرد که کلاسهای درام آسان است. مدلسون تنها کسی بود که بین دوستانش در “Crawford Productions” توانست کار بیابد و تبلیغات کند.

در اکتبر ۲۰۰۹ ، مندلسون برای بازی در “Who Do You Think You Are?” برداشتی از قسمتی از زندگی پدر بزرگ پدری خودش ، که اصلیت یهودی داشت ، انتخاب شد. تحقیقی در زندگی نویسنده فلیکس مندلسون ، که در آخر دست از کار کشید ، او ارتباطاتی به پروس در قرن ۱۹ یافت. جدهای او از اولین یهودیان پروس که بعد تابعیت ” Schneidemühl” در استان پازن یافتند ، الان این کشور را به نام لهستان میشناسند.

مندلسون با نویسنده ی بریتانیایی اما فورست در ژوئن ۲۰۱۲ ازدواج کرد. آنها دو دختر ، یکی که از فورست بدنیا آمد و دیگری از رابطه ی قبلی اش بدنیا آمده است ، دارند.

حرفه بیوگرافی بن مندلسون

بعد از کلی بازی در نقش های تلویزیونی مانند “The Henderson Kids” ، او به کار در فیلمی که باعث بهبود کارش شد ، مشغول شد ، فیلم “The Year My Voice Broke ” (1987) ، توانست جایزه موسسه فیلم های استرالیا بخاطر بهترین نقش حمایتی کسب کند. نقش بعدی که او در آن خیلی توانست خودی نشان دهد “The Big Steal ” (1990) و بعد “Spotswood ” (1992) با بازی “Anthony Hopkin” بود. به کارش ادامه داد در سال ۱۹۹۶ در “Cosi ” و “Idiot Box”. در سال ۲۰۰۰ ، او در دو فیلم دیگر به نام “Mullet” و فیلمی هالیوودی “Vertical Limit.” به بازی پرداخت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمد رضوان

در سال ۲۰۰۵ ، او آماده ی بازی در نقش مارک انتونی در تئاتر سیدنی شد ، که این برنامه را جولیوس سزار تهیه کرده بود و او در “Terrence Malick” ساخت “The New World” بود.
در سال ۲۰۰۷ ، بن در سومین فصل از سریال “Love My Way” و سال بعد نیز در ۱۰ قسمت از سریال استرالیایی “Tangle” ، که در برنامه سال ۲۰۰۹ نیز بود به بازی پرداخت. در سال ۲۰۰۹ ، بن در فیلم علمی تخیلی “Knowing” به کارگردانی الکس پرویاس بازی کرد. همان سال نیز در نقش ند در “Beautiful Kate” به کارگردانی راچل وارد بود.

نقش های کوچک

سال ۲۰۱۰ ، در “Animal Kingdom” حضور یافت ، در نقش اندره کودی ، جنایتکاری که میخواهد از قانون بگریزد. نقش اندره برایش جایزه های زیادی را در استرالیا به ارمغان آورد.
او برای کار در ” Who’s Who” سال ۲۰۱۲ در استرالیا انتخاب شده بود. در همان سال ، نقش حمایتی را در “The Dark Knight Rises” بازی کرد.

سال ۲۰۱۲ ، در موزیک ویدئو “Florence + the Machine” به نام ” Lover to Lover” بازی کرد. سال بعد نیز ، در سریال تلویزیونی “Girls” در نقش پدر جیسا بازی کرد.
در سال ۲۰۱۴ ، بن به بازیگران “Bloodline” ملحق شد. اولین فصل در ۲۰ مارس ۲۰۱۵ در سایت پخش شد.

نام کامل
Paul Benjamin Mendelsohn
تاریخ تولد
April 03, 1969
سن
۵۰ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 1 Golden Globe
Another 8 wins & 23 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی بن مندلسون
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه