بیوگرافی گیزلی باندچن

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی گیزلی باندچن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 یکی از معروفترین مدل های دنیا گیزلی باندچن میباشد که او را بخاطر رنگ موهایش میشناسند. او ۴ خواهر دیگر نیز دارد ، در ۲۰ جولای ۱۹۸۰ دقایقی زودتر از دو خواهر دیگرش بدنیا آمده است. بخاطر قد بلندش گیزلی را دختری خواستنی میدانستند ، این صفاتش باعث شد که بتواند به یک مدل حرفه ای بدل شود.

زندگینامه گیزلی باندچن

بیوگرافی گیزلی باندچن

فعالیت هنری

گیزلی یکی از دست اندر کاران این حرفه را در رستوران ملاقات کرد. در نوجوانی نیز به این حرفه روی آورد. او کارش را در برزیل شروع کرد و در یکی از هفته های فشن نیویورک در سال ۱۹۹۶ به نام کتوالک حضور داشت. همان سال به نیویورک رفت. گیزلی وقتی کارش را با طراح الکساندر مکوین شروع کرد ، یکی از بزرگترین موفقیت های زندگیش دست یافت.

نقاط قوت حرفه

در اواخر دهه ی ۱۹۹۰ ، گیزلی یکی از مدلهای مجله ” Vogue” و دیگر مجله های فشن دنیا شد. او برای طراحی های بزرگ زیادی مانند Dolce & Gabbana کار کرد. او با شروع کارش در سال ۲۰۰۰ ، در ویکتوریا سکرت که بالا ۲۵ میلیون قرار داد بست توانست موفقیت زیادی بدست آورد. همان سال ، گیزلی برای زیبا ترین دختران دنیا نامزد شد ، این نامزدی را مجله ی رولینگ استون انجام داد.

با شروع سال ۲۰۰۴ ، گیزلی یکی از پر درآمدترین مدلهای دنیا شد ( براساس گفته ی مجله ی فوربس). او هم چنین در حرفه ی بازیگری نیز شروع به فعالیت کرد. در کمدی ” Taxi” به بازی پرداخت. دو سال بعد ، نقش کوچکی را در ” The Devil Wears Prada” بازی کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آیت بی غم

او در سال ۲۰۰۷ تصمیم گرفت که رابطه اش را با ویکتوریا سکرت تمام کند. اما به کارش در حرفه ی مدلینگ ادامه داد.

گیزلی هم چنین به بازی در سریال برزیلی نیز پرداخت. در سال ۲۰۱۲ ، گیزلی بار دیگر با حضورش در ” Vogue Parismagazine” به صورت برهنه نشان داد که یکی از جذاب ترین مدل های دنیاست.

زندگی شخصی

این مدل جذاب دوست دختر لیئوناردو دیکاپریو بوده و با بازیکن فوتبال تام برادی در سال ۲۰۰۹ ازدواج کرد. سال بعد این دو صاحب فرزند شدند ، اسم فرزند پسرشان را بنجامین رین برادی گذاشتند. به تازگی آنها اعلام کردند که منتظر فرزند دومشان نیز هستند.

تاریخ تولد: ۲۰ ژوئیهٔ ۱۹۸۰ (سن ۳۹ سال)، Horizontina، ریو گرانده جنوبی، برزیل
قد: ۱٫۸ متر
وزن: ۵۷ کیلوگرم
همسر: تام بریدی (ازدواج ۲۰۰۹)
کودکان: ویوین لیک بریدی، بنجامین بریدی
خواهر و برادر: Patricia Nonnenmacher Bündchen

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی گیزلی باندچن
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه