بیوگرافی پابلو شرایبر

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی پابلو شرایبر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 پابلو تیل اسکریبر ( متولد ۲۶ آپریل ، ۱۹۷۸) ، بازیگر کانادایی است و بخاطر کار در تئاتر بروی درام ، بخاطر “Nick Sobotka” در “The Wire” و هم چنین نامزدی امی بخاطر نقش جورجی مندز در “Orange Is the New Black”شهرت دارد.او بخاطر بازی در “Awake and Sing!” نیز نامزد تونی اوارد شده است. او هم چنین در ” the American Psycho” نیز حضور داشته است.

زندگینامه پابلو شرایبر

بیوگرافی پابلو شرایبر

فعالیت هنری

پابلو در سریال شبکه HBO “The Brink” نیز در نقش کماندر زیکی تیلسون بازی کرده است ، به علاوه یک فروشنده ی مواد . تیل در فیلم های مایکل بی “۱۳ Hours: The Secret Soldiers of Benghazi” (2016) نیز بازی کرده است. تیل در نقش ویلیام لویس در “Law and Order Special Victims Unit” حضور داشته است.

اوایل زندگی

تیل در کلمبیا بزرگ شد ، قبل از رفتنش به وینلا ، قسمت بریتانیایی کلمبیا ، فقط ۶ ماه سن داشت. پدرش تیل اسکریبر نیز بازیگر بود ، همانطور که برادرش نیز یک بازیگر بود. وقتی او ۱۲ سال سن داشت والدینش از یکدیگر طلاق گرفتند و تیل به سیاتل ، واشنگتن به همراه پدرش مسافرت کرد. بعد از دبیرستان تیل به دانشگاه سانفراسیسکو ، مکانی که پابلو امید داشت در تیم بسکتبال قبول شود رفت. بعدن او به دانشگاه دیگری رفت و توانست در سال ۲۰۰۰ با مدرک تئاتر فارغ التحصیل شود.

حرفه

پابلو در The Manchurian Candidate, Lords of Dogtown و Happythankyoumoreplease بازی کرده است. او هم چنین در فیلم “Law & Order: Special Victims Unit ” به صورت مهمان نیز بازی کرده است و هم چنین در سریال شبکه FX “Lights Out” به بازی پرداخته است.
سال ۲۰۱۱ ، پابلو اف برودوی “Second Stage Theatre” به بازی پرداخت.
اوهم چنین در هفتمین فصل از ” drug supplier” در نقش دیمیتری نیز بازی کرده است.
شبکه ی “BuddyTV” نام پابلو را ۷۷ نفر از لیست ” TV’s Sexiest Men of 2011″ ثبت کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ‏سلمان فرخنده‏

در اکتبر ۲۰۱۲ ، پابلو نقش تکراری جورج را در سریال درام شبکه نت فلیکس “Orange Is the New Black” به بازی پرداخت. ۲۶ فیبریه ۲۰۱۳ ، او به منزله ی ویرجیل در درام شبکه NBC “Ironside” باز ساخت سریالی با همین نام ساخته شده در سال ۱۹۶۷ نیز بازی کرد.
برای نقشش در ” Orange Is the New Black” ، پابلو جایزه ی هالیوودی جوان سال ۲۰۱۴ را برنده شد.

نام کامل
Pablo Tell Schreiber
تاریخ تولد
April 26, 1978
سن
۴۱ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 1 Primetime Emmy
Another 2 wins & 1 nomination

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پابلو شرایبر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه