بیوگرافی بندیک وانگ

4 سال پیش
بیوگرافی بندیک وانگ
Rate this post

بیوگرافی بندیک وانگ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 وونگ در اکلس ، انگلیس بدنیا آمد ، والدینش از هنگ کنگ به انگلیس رفتند. او به مدت دو سال در “Salford City College” در هنرهای تجسمی تحصیل کرد و زمانی که آنجا بود در نقش ” usher” کار میکرد هم اکنون نیز در تئاتر ” defunct Green Room” است.

زندگینامه بندیک وانگ

بیوگرافی بندیک وانگ

فعالیت هنری

اولین نقشش در سال ۱۹۹۳ رادیو بی بی سی صدای ” Kai Mei Sauce” بود که توسط کوین وونگ نوشته شده بود. او در کنار “Sean Lock” در کمدی “۱۵ Storeys High,” در نقش دکتر فرانکلین فو در فصل دوم از سریال “Look Around You” به بازی پرداخت.
در سال ۲۰۰۷ ، وونگ در فیلم “Grow Your Own” به بازی پرداخت.

وونگ برای بازی در دومین قسمت از فصل ۴ از سریال کمدی شبکه ی ۴ به نام “The IT Crowd” ، در نقش پرایم ، “Countdown” به بازی پرداخت. در آنجا او را به اسم هارولدتانگ نیز میشناختند. وونگ هم چنین در فیلم “Shanghai” نیز در نقش جوسو کیتا و در سریال “Spirit Warriors” محصول شبکه BBC نیز در نقش لی بود.
در سال ۲۰۱۲ ، وونگ در فیلم “Prometheus”نیز به بازی پرداخت.

تئاتر

در سال ۲۰۱۳ ، در رسانه ها اعلام شد که وونگ برای بازی در نقش “#aww” در تئاتر ” Hampstead” آماده میشود. کمی بعد ، تئاتر آلمادیا نیز اعلام کرد که وونگ برای بازی در ” Chimerica” جدید آماده میشود.
در همان سال ، وونگ نقش گانگستر لائو را در دو قسمت از کمدی شبکه BBC به نام “The Wrong Mans” بازی کرد.
در سال ۲۰۱۴ ، وونگ نقش کوبلای خان را در سریال شبکه Netflix به نام “Marco Polo” ، که در ۷ ژانویه ۲۰۱۵ در ۱۰ قسمت دو فصلی پخش شد ، بازی کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرهاد اصلانی

سال بعد ، او در فیلم علمی تخیلی “The Martian” در نقش بروس انجی فیلم علمی تخیلی بازی کرد. در سال ۲۰۱۶ نیز او به تیم بازیگران فیلم ابر قهرمانی “Doctor Strange” به بازی پرداخت.

جایزه ها
در سال ۲۰۰۳ ، وونگ نامزد دریافت جایزه فیلم مستقل انگلیسی بخاطر بهترین نقش مرد برای بازی نقش ” Guo Yi” در “Dirty Pretty Things” بود.
در سال ۲۰۱۳ نیز وونگ نامزد دریافت چندین جایزه شد.

تاریخ تولد: ۳ ژوئن ۱۹۷۱ (سن ۴۸ سال)، اکلس، بریتانیا
قد: ۱٫۷۸ متر
آموزش: Pendleton Sixth Form College.
فیلم آینده: دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی
نامزد دریافت جایزه: British Independent Film Award for Best Supporting Actor / Actress

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی بندیک وانگ
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه