بیوگرافی ریمی های

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی ریمی های به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ریمی های پدرش مالزیایی و مادرش انگلیسی بود. او در دانشگاه کویینسلند که مربوط به تکنولوژی میشد درس میخواند. کارش در تئاتر در پروژه تئاتر در ” Switchboard Arts” بود. آنجا او در چند محصول اورجینال در بریسبین که بصورت محلی نوشته شده بود در بین سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷ به بازی پرداخت. از سال ۲۰۰۹ تا سال ۲۰۱۱ ، های در موسسه ی مرکزی هنرهای درام در سیدنی جایی که در سال ۲۰۱۱ مدرکش را گرفت درس میخواند. در زمان درس خواندنش در آنجا ، او در گروه راک ایندی سیدنی در کنار آنگوس مکلارن و جمی تیمونی بود.

زندگینامه ریمی های

بیوگرافی ریمی های

فعالیت هنری

در زمان درس خواندنش در مدرسه خصوصی ، مادرش برای دیدن “Two Weeks with the Queen” به تئاتر برد و آنجا بود که او تصمیم گرفت که بازیگر شود.

حرفه

کار حرفه ای های زمانی که در “Queensland Theatre Company” بود شروع شد. در سال ۲۰۰۷ بعد از اینکه بخاطر عملکرد خوبش که توسط دیوید برون نوشته شد در پروژه های مذکور موفق شد. بعدها به عنوان بازیگر مهمان در سریال “East of Everything” و “H2O: Just Add Water” به بازی پرداخت. در سال ۲۰۱۱ ، های در نقش تام در فیلم کوتاه بوس بازی کرد. های به عنوان بازیگر اصلی “Van Tuong Nguyen” در ۴ قسمت از مینی سریال “Better Man” محصول SBS به بازی پرداخته است ، که در ۲۵ جولای ۲۰۱۳ پخش شد. این سریال براساس داستانی واقعی بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حسین علیزاده

نقش های توانست نامزدی بهترین بازیگر نقش اول را در درام تلویزیون در سال ۲۰۱۴ AACTA ببرد و هم چنین “Most Outstanding Newcomer” را در همان سال جایزه ی لاجی ببرد(Logie Awards).
در ۱۲ ژوئن ۲۰۱۳ ، های در نقش “Hudson Walsh” به تیم بازیگران “Neighbours” پیوست. هادسون در واقع معشوقه ی کارکتر دیگر این فیلم کریس پاپس ” James Mason” بود. در ۲۰ ژوئن ، های به دنیل کیلکیلی گفت ، از طرف دیجیتال اسپای از وی خواسته شده است که برای فیلم برداری در چند ماه دیگر تقاضا شده است. های در نقش پرنس جینگیم در “Marco Polo” محصول شبکه نت فلیکیس بازی کرده است.

تاریخ تولد: ۲۴ ژوئیهٔ ۱۹۸۶ (سن ۳۳ سال)، کوئینزلند، استرالیا
قد: ۱٫۸ متر
ملیت: استرالیایی
آموزش: دانشگاه فناوری کوئینزلند، NIDA – National Institute of Dramatic Art، Ferny Grove State High School
جوایز: جایزهٔ لوجی برای بهترین استعداد جدید

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ریمی های
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه