بیوگرافی گرو گولیگتلی

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی گرو گولیگتلی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 گرو گولیگتلی ( متولد ۵ سپتامبر ، ۱۹۹۳) ، بازیگر آمریکایی که بخاطر بازی در نقش ” Hayley Steele” در سریال “The Troop” و هم چنین نقش اریکا در “Teen Wolf” محصول شبکه MTV شهرت دارد.

زندگینامه گرو گولیگتلی

بیوگرافی گرو گولیگتلی

فعالیت هنری

گرو در مینی سریال علمی تخیلی “۵ive Days to Midnight” و هم چنین سریال شبکه TNT “Heartland.” نیز بازی کرده است. او هم چنین در Speakeasy, Sudbury, A Carol Christmas,The Long Shot و سیتکام شبکه دیزنی The Suite Life of Zack & Cody در نقش وانیزا بازی کرده است. او در سریال “The Troop” جز گروهی از نوجوانان است که با هیولا ها میجنگد.

در سال ۲۰۱۲ ، گرو نقشی تکراری را نیز در سریال “Teen Wolf” بین فصل دوم داشت ، در نقش اریکا ، در این فیلم او گرگنمای مونث بود. او در فصل سوم که در اواخر سال ۲۰۱۳ در حال ساخت بود نقش خود را ایفا نکرد ، اما توانست در تیم بازیگران در قسمت اول ” Company Town” به ایفای نقش بپردازد. در می ۲۰۱۳ ، اعلام شد که قسمت اولین این فیلم چراغ قرمز را پخش را نگرفته است. بعدن نیز گفته شد که گرو قرار است در فصل سوم ” Teen Wolf” بار دیگر در تیم بازیگران این سریال حضور یابد.

در طی سال ۲۰۱۱ – ۱۲ گرو بروی اثر Marcus Nispel فیلمی ترسناک ” Backmask”، که بعدن دوباره برای ” Exeter” نیز موضوع بندی شد بازی کرد. او هم چنین در “Vanished” نیز که در ” Gone Missing” موضوع بندی شده بود بازی کرد. برای شبکه زندگیش ، او نقش متی را بازی میکند. در ژوئن ۲۰۱۴ ، گرو برای بازی در قسمت اول کمدی آمازون “Red Oaks” انتخاب شده است. او در این برنامه در نقش کارن است ، قسمت اول این سریال در ۳ اکتبر ۲۰۱۴ شروع شد. سریال در اواخر می ۲۰۱۵ برای فصل اول شروع شد.
در اواخر ۲۰۱۴ ، گرو در نقش کارن در فیلم ترسناک ” Cabin Fever” کار ۲۰۰۲ الی روث انتخاب شد. این فیلم در ۱۲ فوریه ۲۰۱۶ توسط ” IFC Midnight” پخش میشود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آرام خاچاتوریان
زندگی شخصی

گرو ۱ خواهر و دو برادر نیز دارد ، که از آنها جوانتر است. او در ” Laurel Hall Middle School” و “Flintridge Sacred Heart Academy” درس خوانده است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی گرو گولیگتلی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه