بیوگرافی کوری گراهام

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی کوری گراهام به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کوری گراهام در کانادا متولد شد. او در مدرسه ی خصوصی الگونکویین و مینارد درس میخواند. خانواده اش از اونتاریو به کاردینال اونتاریو رفتند.

زندگینامه کوری گراهام

بیوگرافی کوری گراهام

فعالیت هنری

کوری در آکادمی آمریکا به مطالعه ی هنرهای درام در نیویورک مشغول شد. شاید میتوان گفت که بیشترین شهرتش را بخاطر بازی در نقش ” Lt. Thomas Bale” کماندوی پایگاه میکروماندیک در فصل آخر برنامه تلویزیونی “NYPD Blue” ، هم چنین حضورش در فصل دوم بازی مجرمی به صورت کوتاه زمان اشاره کرد. از جمله دیگر کارهایی که کوری در آنها به بازی پرداخته را میتوان فصل آخر برنامه تلویزیونی “Suddenly Susan” در نقش معشوقه ی نیتی کنابورسکی نام برد.

گراهام حرفه ای را در تلویزیون دست و پا کرد آن هم از طریق نقش های مهمان ، مانند بازی در “House” در نقش شوهر دوست دختر سابق دکتر هویز استیسی ، “The Mentalist ” در نقش والتر ماشبورن ، “Weeds” در نقش وینس ، “۲۴ ” در نقش تد کوفل ، “Boston Legal ” در نقش ادا فرانک گینزبرگ ، “Desperate Housewives” در نقش رئیس لیانته اسکاوو ، ایفرارو ، “Criminal Minds” در نقش وایپر ، “۵۲ Pickup ” و “Men in Trees” در نقش ریچارد الیس ، هم چنین در نقش یک افسر پلیس.

از دیگر بازی هایی که بصورت مهمان او در آنها بازی کرد را میتوان “Over There” در نقش ” Corporal Shaver” و نقش هایی در برنامه های Judging Amy ، پاتریک لیهان در مینی سریال “Would Be Kings” و CSI را نام برد. او هم چنین در یک قسمت از “ER” نیز به بازی نقش جمیز ، دزد خانه یک خانواده ی کوچک نام برد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی یاشار هاشم
فیلم تلویزیونی

به تازگی ، او در فیلم “Stargate: The Ark of Truth” ( فیلمی که از طریق دی وی دی به فروش رسید). او هم چنین در نقش نیک بالکو در سریال شبکه TNT به نام “Raising the Bar” نیز حضور داشت. کوری در سال جدید در “Brimstone” و “Private Practice” نیز به بازی پرداخته است.

هم چنین در فیلم “Hitchcock” (2012) و “Total Recall” نیز و هم چنین در “Pompeii” (2014) نیز بازی کرده است. در سال ۲۰۱۶ نیز او در نقش کلوین در “Marvel’s Agent Carter” بود.

خانواده

او به همراه خانواده اش در لس آنجلس ، کالیفرنیا زندگی میکند. کوری یک دختر دارد.

تاریخ تولد: ۲۶ فوریهٔ ۱۹۶۷ (سن ۵۲ سال)، همیلتون، کانادا
قد: ۱٫۹۱ متر
آموزش: American Academy of Dramatic Arts
محل سکونت: لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا
نامزد دریافت جایزه: Gemini Award for Best Performance by an Actor in a Featured Supporting Role in a Dramatic Program or Mini-Series

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کوری گراهام
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه