بیوگرافی جیمز لسور

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی جیمز لسور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جمیز لژور ( متولد ۲۱ سپتامبر ، ۱۹۷۰) بازیگر تلویزیون است ، بیشتر بخاطر بازی در سیتکام “For Your Love” (1998) و کمدی شبکه NBC “Las Vegas” (2003) شناخته شده است.

زندگینامه جیمز لسور

بیوگرافی جیمز لسور

فعالیت هنری

او در لس آنجلس ، کالیفرنیا بدنیا آمده است. او در دانشگاه جنوب کالیفرنیا و مدرسه USC در هنرهای درام درس میخواند. در زمان تحصیلش در مدرسه ، جمیز در صحنه ی تئاتر ، بروی Hair و The Island کار میکرد.

حرفه

لژور بصورت مهمان در تعدادی از برنامه های تلویزیونی در طی دهه ی ۱۹۹۰ بازی کرد ، در برنامه هایی مانند : Mad About You, Martin, Seinfeld و NYPD Blue. بهترین پروژه ای که او در آن بازی کرده است در سال ۱۹۹۸ بود ، که بعد از آن او برای بازی در “For Your Love” محصول شبکه NBC در نقش اصلی در مقابل رابینسون پیتی بازی کرد. البته این برنامه بعد از ۶ قسمت کنسل شد ، اما شبکه ای دیگر پخش آنرا ادامه داد. در شبکه ی WB این برنامه به مدت ۴ سال پخش شد و در سال ۲۰۰۲ کنسل شد. از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۸ ، او در نقش مایک در درام شبکه NBC “Las Vegas” بازی کرد.

لژور نقش هایی را نیز در Alias, Half & Half, Studio 60 on the Sunset Strip, Lipstick Jungle, The New Adventures of Old Christine و Blue Bloods بازی کرده است. او هم چنین در نقش ستاره ی بسکتبال در سریال کوتاه “Mr. Sunshine” نیز در سال ۲۰۱۱ در کنار متیو پیری و آلیسون جانی بازی کرده است. از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ ، او در شبکه TBS در سیتکام “Men at Work” بازی کرده است. در سال ۲۰۱۶ نیز ، او در سریال کمدی “Uncle Buck” نیز در کنار مایک ایپز و نیا لانگ بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی امیلی مورتیمر

تاریخ تولد: ۲۱ سپتامبر ۱۹۷۰ (سن ۴۹ سال)، لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا
قد: ۱٫۸۸ متر
آموزش: دانشگاه یو اس سی، بیشتر
نمایش‌های تلویزیونی: Las Vegas، Men at Work، Uncle Buck، Mr. Sunshine، For Your Love

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جیمز لسور
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه