بیوگرافی ارلا بریدی

4 سال پیش
4.4/5 - (17 امتیاز)

بیوگرافی ارلا بریدی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 اورلا برادی دومین فرزند از بین ۴ فرزند میباشد. او در بری ، ایرلند زندگی میکرد ، تا زمانی که ۷ سال داشت. او در “Loreto Convent ” در ویکلو درس میخواند.

زندگینامه ارلا بریدی

بیوگرافی ارلا بریدی

فعالیت هنری

وقتی ۲۵ سال داشت به پاریس مسافرت کرد و در “L’École Philippe Gaulier” به مطالعه مشغول شد.

حرفه

برادی کارش را با تئاتر بالوناتیک شروع کرد ، با ورودش به برنامه “Hamlet ” و “Finnegans Wake”. بعداز آن باز به دوبلین بازگشت تا درتئاتر دیگری مشغول به کار شود. در آنجا در نقش ادل در “House of Bernarda Alba” و در نقش ناتاشا در “Three Sisters” حضور داشت. بعد از عزیمت به لندن او در نقش کیت در “Brian Friel’sPhiladelphia, Here I Come!” ، که بعدها از آنجا به تئاتر دیگری منتقل شد رفت.

برادی اولین بار در لندن بصورت حرفه ای در تئاتر ملی کار کرد و با توجه به موقعیت تئاتر که هم در ایرلند و هم در انگلیس بود حرفه ی خود را توسعه داد ، در تلویزیون و فیلم. این کارها شامل محصولات “RTÉ/BBC” یک تقسیم بندی عاشقانه برای ایفای نقش شیلا کلونی ، که تواسنت بخاطر بازی خود جایزه طلایی بهترین بازیگر زن را در جشنواره ی مونتو کارلو در سال ۱۹۹۹ بدست آورد. او هم چنین یکی از ۴ نقش اصلی در سریال “Mistresses” محصول شبکه BBC بود ، صوبحان دیلون ، وکیلی که بخاطر مشکلاتش با همسر هری اختلاف و کشمکش دارد. با توجه به آن ، او در RTÉ’s Proof نقش هایی نیز داشت ، در فیلم هایی مانند Words Upon the Window Pane (1994), The Luzhin Defence (2000), How About You (2007) و ۳۲A (2007).

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ماشاءالله بامری
Family Law

در زمان سفرش به لس آنجلس در سال ۲۰۰۱ ، برادی در “Family Law” در نقش نویزی اونیل به بازی پرداخت. این برنامه به مدت سه سال در شبکه CBS پخش شد. او هم چنین در Nip/Tuck ، درامی آمریکایی در نقش دکتر جوردن بازی کرد. بعدها در Shark نقش کلاری استارک را برعهده داشت. در سال ۲۰۰۸ ، در”Wallander” بازی کرد. او هم چنین در نقش Meredith Gates که در سریال انگلیسی Hustle بود بازی کرد.

سال ۲۰۰۹ ، برادی در نقش الیزابت بیشاپ ، همسر والتر بیشاپ و مادر پیتر بیشاپ در سریال “Fringe” محصول شبکه FOX به بازی پرداخت. سال ۲۰۱۰ ، او در سریال تلویزیونی “The Deep” در کنار جمیز نیسبیت بود. او هم چنین در نقش کیت دارتموس در سریال “Strike Back” حضور داشت.

در سال ۲۰۱۲ ، برادی در سریال “Eternal Law” محصول شبکه ITV ، درنقش فرشته ای که عاشق یک مرد میشود و جاودانگی خود را از دست میدهد شد. او هم چنین در سریال “Sinbad” محصول شبکه Sky1 نیز بازی کرده است. در اواخر ۲۰۱۳ او در برنامه تلویزیونی “The Labours of Hercules” نیز بازی کرده است.

در ۲۵ دسامبر ۲۰۱۳ ، برادی در قسمت ویژه ای از “The Time of the Doctor” در سریال علمی تخیلی “Doctor Who” بازی کرده است. در سال ۲۰۱۴ ، او در “Banished” حضور داشت.
او به تازگی در سریال درام رزمی شبکه AMC “Into the Badlands” در نقش لیدیا بازی کرده است.

تاریخ تولد:

۲۸ مارس ۱۹۶۱ (سن ۵۸ سال)، دوبلین، ایرلند

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ارسلان قاسمی

همسر:
نیک برنت (ازدواج ۲۰۰۲)

والدین:
کترین بریدی، پاتریک بریدی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ارلا بریدی
4.4/5 - (17 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه