بیوگرافی ریکی لیندهوم

4 سال پیش
بیوگرافی ریکی لیندهوم
Rate this post

بیوگرافی ریکی لیندهوم به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ریکی لیندهوم در سال ۱۹۷۹ در پنسیلوانیا متولد شد و در نیویورک بزرگ شد. او اصلیت سوئدی دارد. ریکی در دانشگاه سیراکوز درس خوانده است و در گروه کمدی زنده ی ” Syracuse Live” نیز کار میکرده است. بعد از پایان دوره ی تحصیل در سال ۲۰۰۰ ، لیندهوم به کار بروی حرفه ی بازیگری پرداخت و تواسنت نقش کوچکی را در سیتکام “Titus” بدست آورد و هم چنین در سریال تلویزیونی “Buffy the Vampire Slayer” نیز بازی کرد.

زندگینامه ریکی لیندهوم

بیوگرافی ریکی لیندهوم

فعالیت هنری

در سال ۲۰۰۳ لیندهوم اولین نقش بلند خود را در تئاتر “Actor’s Gang” بدست آورد و در نقش “Embedded” بازی کرد. او یکی از ۴ بازیگر برنده جایزه ی آکادمی اوارد برای بازی در “Million Dollar Baby” است ، او در نقش ماردل به بازی پرداخت ، خواهر نقش اصلی.

در سال ۲۰۰۵ ، ریکی نقش تکراری جولیت را در “Gilmore Girls” بازی کرد ، دوست و همکلاسی “Logan Huntzberger “. در سال ۲۰۰۶ ، او نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه ” Life is Short” را عهده دار بود. ریکی هم چنین در فیلم “Pulse” (2006) و موزیک ویدئویی که بیشتر بازیگران در آن حضور داشتند “Rockstar” حضور داشت.

در سال ۲۰۰۸ او در فیلم “Changeling” با بازی آنجلینا جولی حضور داشت. ریکی نقش های مهمان زیادی را بازی کرد مانند : The Big Bang Theory, Criminal Minds و Pushing Daisies. در سال ۲۰۰۹ ، او در فیلم کلاسیک “The Last House on the Left” باز ساخت “Wes Craven” بازی کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محسن ابراهیم زاده
سال ۲۰۰۷

در زمان ساخت یکی از فیلم ها در سال ۲۰۰۷ ، ریکی بیشتر به سمت نویسندگی و کارگردانی پیشرفت و فرصت های زیادی نیز داشت. او در نقش ” Garfunkel” در کمدی با همین نام حضور یافت ، البته با دوستان و نویسندگانی مانند کیت میکاسی. در سال ۲۰۱۱ ، او به ساخت یک فیلم به نام ” Nuthin’ But A Glee Thang” پرداخت.

در سال ۲۰۱۲ ، ریکی کار خود را به سوی شکسپیر پیش برد ، در نقش پلیدی در”Much Ado About Nothing” به بازی پرداخت.
در سال ۲۰۱۵ ، لیندهوم و ناتاشا لیگیرو در سریال کمدی “Another Period” ، که در آن با یکدیگر بودند بازی کرد.

تاریخ تولد: ۵ مارس ۱۹۷۹ (سن ۴۰ سال)، Coudersport، پنسیلوانیا، آمریکا
قد: ۱٫۷۵ متر
کمپانی ناشر موسیقی: No One Buys Records
آموزش: دانشگاه سيراكيوز
آلبوم‌ها: Slippery When Moist، Yell at Me From Your Car

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ریکی لیندهوم
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه