بیوگرافی آدام بالدوین

4 سال پیش
بیوگرافی آدام بالدوین
Rate this post

بیوگرافی آدام بالدوین به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 آدام بالدوین ( متولد ۲۷ فوریه ، ۱۹۶۲) بازیگر آمریکایی میباشد. بیشتر بخاطر بازی در “Full Metal Jacket ” (1987) شناخته شده است.

زندگینامه آدام بالدوین

بیوگرافی آدام بالدوین

فعالیت هنری

از سال ۱۹۸۰ در تعداد زیادی فیلم بازی کرد ، آدام در نقش ریکی مشکلزا در “My Bodyguard”(1980) بازی کرد و بعد به سمت نقش های بهتری مانند بازی در D.C. Cab (1983), Full Metal Jacket (1987), Predator 2 (1990),Independence Day (1996), The Patriot (2000) و Serenity (2005) رفت ، که در آن زمان او در کنار این نقش ها در نقش “mercenaryJayne Cobb” در سریال تلویزیونی “Firefly” نیز حضور داشت.

از دیگر کارهایی که او در آنها به بازی پرداخت است میتوان Radio Flyer (1992), From the Earth to the Moon (1998), The X-Files (Knowle Rohrer), The Cape, Men in Black: The Series, Stargate SG-1, Angel, The Inside, NCIS و فیلم باز سازی شده “The Poseidon Adventure” (2005) را نام برد. او هم چنین در سریال ABC “Day Break ” در نقش چاد شلتن در سال ۲۰۰۶ بازی کرد.

سایر آثار

آدام در سال ۲۰۰۸ در فیلم “Drillbit Taylor” نیز به بازی پرداخت که در آن فیلم نقش ریکی را برعهده داشت. البته او بخاطر بازی در نقش جان کیسی در سریال شبکه NBC “Chuck” نیز شهرت دارد.
در قسمت ۴ از “Castle” ، بالدوین با ناتان فیلون هم گروه شد. در آنجا او در نقش بازرس ایتان بود که او را “Headhunters” مینامیدند. این برنامه در ۱۶ آپریل ، ۲۰۱۲ پخش شد. او برای بار دوم در فصل ۸ به این سریال بازگشت.
او در سال ۲۰۰۶ ، بخاطر نقش تلویزیونی خود ” Jayne Cobb” در سریال “Firefly” توانست جایزه ” SyFy Genre” را بدست آورد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی انیو موریکونه

آدام در “Superman: Doomsday” نیز به ایفای نقش پرداخته است ، این فیلم براساس کمیک دی سی “The Death of Superman” میباشد. آدام صداگزاری در massively multiplayer online game, DC Universe Online را نیز عهده دار بوده است.
آدام در “Halo 3 ” و “Halo 3: ODST” صداگذاری یکی از بازیگران را برعهده داشته است. او هم چنین در “Half Life 2: Episode 2″ برای سربازان و شهروندان صداگزاری کرده است. در کنار کارش در سریال ” Chuck” در نقش “Yvonne Strahovski” ، او در “Mass Effect 2” نیز به بازی پرداخته است.

زندگی شخصی

آدام در وینیتکا ، ایلینویز متولد شد ، در دبیرستان نیوترایر نیز درس میخواند. او سه فرزند دارد و در کنار همسرش زندگی میکند. هم چنین او با “Baldwin brothers” بی ارتباط است.
در سال ۱۹۸۰ او برای دموکراتی ثبت نام کرد ، اما موفق نشد.

تاریخ تولد:

۲۷ فوریهٔ ۱۹۶۲ (سن ۵۷ سال)، وینتکا، ایلینوی، ایلینوی، آمریکا
قد:

۱٫۹۳ متر
همسر:

اِمی جولیوس (ازدواج ۱۹۸۸)
کودکان: داولین شپرد بالدوین، جیسل بالدوین، زویی بالدوین
کتاب‌ها: Heroes and Villains of Finance: The 50 Most Colourful Characters in The History of Finance

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آدام بالدوین
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه