بیوگرافی روهنا میترا

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی روهنا میترا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 روها میترا در لندن بدنیا آمد ، او دختر آنتونی میترا میباشد. پدرش نیز نورا دانی است. او فقط یک برادر به نام جیسون که دو سال از روها بزرگتر میباشد دارد ، هم چنین برادرکوچکتر نیز دارد که نویسنده ی سفر برای “Lonely Planet ” و “The Sunday Times” است.

زندگینامه روهنا میترا

بیوگرافی روهنا میترا

فعالیت هنری

میترا در برنامه زنده برای “Lara Croft” مدل بود ، در واقع بازیگر اصلی بازی ویدئویی “Eidos Interactive’s Tomb Raider” قبل از اینکه آنجلینا جولی در دو قسمت از این سری در سالهای ۲۰۰۱ و ۲۰۰۳ بازی کند. میترا شماره ی ۴۶ بین ۱۰۰ زن فوق العاده جذاب در سال ۲۰۰۱ بود. او توانست نقش رمانتیک “Christopher Lambert” در “Beowulf”بازی کند. اولین نقش اصلی را در نقش معشوقه در “Party of Five” بازی کرد. در سال ۲۰۰۰ ، میترا نقش کوچکی را در فیلم “Hollow Man” ، به منزله ی همسایه ی جذابی که مورد آزار قرار میگیرد بازی کرد. در درام پزشکی “Gideon’s Crossing” ، در نقش دکتر آلجاندرا کلین حضور یافت.

بعد از این بازی میترا در فیلم های Ali G Indahouse, Sweet Home Alabama, Stuck on You و هم چنین در Highwaymen و Spartacus در نقش های اصلی حضور داشت. میترا در فصل آخر “The Practice” در نقش تارا ویلسون حضور یافت و نقش خود را در “Boston Legal” ادامه داد ، اما تا فصل دوم نتوانست در این برنامه حضور یابد. در سال ۲۰۰۵ ، میترا در نقش “Kit McGrawduring” در فصل سوم از “Nip/Tuck” حضور یافت. میترا بعدن در “Skinwalkers, The Number 23” و “Shooter” نیز بازی کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پیتر سلیمانی‌ پور

در سال ۲۰۰۸ ، میترا توانست نقش اصلی را در فیلم علمی تخیلی “Doomsday” بازی کند. در سال ۲۰۰۹ نیز ، او توانست در “Underworld: Rise of the Lycans” در نقش سونجا ، دختر خون آشام پرقدرت ویکتور به بازی بپردازد. در زمان فیلم برداری ، او به حالت خون آشامی خود علاقه مند بود. او هم چنین در سه قسمت از “Stargate Universe” نیز به بازی پرداخته است.

Stolen

میترا در سال ۲۰۱۰ در “Stolen” اثر اندرس اندرسون در کنار جاش لوکاس ، جان هم و جمیز ون در بک به بازی پرداخته است. همان سال در سریال فراطبیعی “The Gates” نیز بازی کرده است.
در سال ۲۰۱۴ ، در نقش دکتر راچل اسکات در سریال آخرزمانی تلویزیونی به نام “The Last Ship” بازی کرده است.

نامزدی ها

در سال ۲۰۰۶ او نامزد دریافت “Screen Actors Guild Award” از بوستون لیگال بود. او هم چنین در سال ۲۰۰۹ نیز بخاطر بازی در “Underworld: Rise of the Lycans” نامزد دریافت جایزه شده بود.
بجز کار بازیگری میترا مانکن نیز بوده است.

تاریخ تولد: ۹ اوت ۱۹۷۶ (سن ۴۳ سال)، پدینگتون، لندن، بریتانیا
قد: ۱٫۶۸ متر
کمپانی ناشر موسیقی: XIII Bis Records
والدین: آنتونی میترا، نورا داونی
آلبوم‌ها: Lara Croft: Female Icon، Come Alive

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی روهنا میترا
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه