بیوگرافی استیون سودربرگ

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی استیون سودربرگ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 استیون سودربرگ کارگردان سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۴۱ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار استیون سودربرگ می‌توان به کارگردانی فیلم سیزده یار اوشن، فیلم یازده یار اوشن و فیلم چگوآرا ۱ اشاره کرد.

زندگینامه استیون سودربرگ

بیوگرافی استیون سودربرگ

فعالیت هنری

استیون سودربرگ کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال ۱۳۷۰ در ۲۹ سالگی در فیلم Kafka به عنوان کارگردان فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم سیزده یار اوشن، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای استیون سودربرگ محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون جرمی آیرونز، Theresa Russell، Joel Grey و ایان هولم را تجربه کرد.

استیون سودربرگ در سال ۱۳۸۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم استیون سودربرگ در این سال، فعالیت در فیلم سیزده یار اوشن به عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی استیون سودربرگ فعالیت در فیلم سیزده یار اوشن بوده است. استیون سودربرگ سال ۱۳۸۶ در ۴۵ سالگی فیلم سیزده یار اوشن را کارگردانی کرد که توانست خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. از استیون سودربرگ نقل قول شده است که برای کارگردانی در فیلم سیزده یار اوشن و همکاریش با عوامل و بازیگران اعلام رضایت کرده است. استیون سودربرگ توانست با فعالیت در فیلم سیزده یار اوشن تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر جرج کلونی، برد پیت، مت دیمون و Michael Mantell توانست سطح کاری او را متحول کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آماندا سیفرید
سیزده یار اوشن

استیون سودربرگ علاوه‌بر فیلم سیزده یار اوشن، سال ۱۳۸۰ در ۳۹ سالگی فیلم یازده یار اوشن را کارگردانی کرده است. استیون سودربرگ این‌بار با هنرمندانی چون جرج کلونی، برد پیت، جولیا رابرتس و Cecelia Ann Birt همکاری داشت.

با اینکه استیون سودربرگ را بیشتر بعنوان کارگردان می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. استیون سودربرگ علاوه‌بر کارگردان به‌عنوان نویسنده و بازیگر نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار استیون سودربرگ در حرفه‌ی نویسنده، فیلم سولاریس، فیلم Underneath و فیلم King of the Hill است. مهم‌ترین اثر استیون سودربرگ در حرفه‌ی بازیگر، فیلم Schizopolis است.

فیلم‌شناسی

سکس، دروغ‌ها و نوار ویدئویی (۱۹۸۹)
کافکا (۱۹۹۱)
آناتومی گری (۱۹۹۶)
شیزوپلیس (۱۹۹۶)
خارج از دید (۱۹۹۸)
ارین براکویچ (۲۰۰۰)
قاچاق (۲۰۰۰)
یازده یار اوشن (۲۰۰۱)
سولاریس (۲۰۰۲)
دوازده یار اوشن (۲۰۰۴)
آلمانی خوب (۲۰۰۶)
سیزده یار اوشن (۲۰۰۷)
چه (۲۰۰۸)
عوارض جانبی (۲۰۱۳)
پشت چلچراغ (فیلم تلویزیونی، ۲۰۱۳)
لوگان خوش‌شانس (۲۰۱۷)
دیوانه (۲۰۱۸)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی استیون سودربرگ
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه