بیوگرافی گای ریچی

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی گای ریچی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 گای ریچی فیلم سازی است که برای فیلم های گانگستر بریتانیایی مدرنش و همچنین ازدواجش با مادونا، ستاره¬ی پاپ، شهرت دارد.

زندگینامه گای ریچی

بیوگرافی گای ریچی

فعالیت هنری

او کار خود را در اواسط ۱۹۹۰ در پشت دوربین با ساخت موزیک ویدئوهای پیشرفته و تبلیغات تلویزیونی آغاز کرد. اولین فیلم کوتاهش به نام “مورد سخت” در سال ۱۹۹۵ – و یک نمایشنامه برای یک فیلم سینمایی بر اساس آن- بود که تعدادی از سرمایه گذاران ثروتمند را ( از جمله ترودی استایلر، همسر استینگ) ترغیب به سرمایه گذاری در اولین فیلمش کرد. ریچی فیلم “قفل، انبار ، دو بشکه ی باروت (۱۹۹۸)” را با بودجه ی اندک و بازیگرانی که اغلب ناشناخته بودند ساخت؛ این فیلم به فیلمی پرفروش تبدیل شد و به طور غیر منتظره ای با فیلم “کوئنتین تارانتینو” مقایسه گردید.

او همچنین به عنوان دوست مادونا و پدر فرزند او، روکو، خبر ساز بود (متولد ۱۱ آگوست ۲۰۰۰). ریچی و مادونا در دسامبر ۲۰۰۰ ازدواج کردند و بیشتربه شوق شایعات بریتانیا در مورد آنها که مرتب کارهایشان را گزارش می کرد، در انگلستان ساکن شدند. فیلم بعدی او به نام “قاپ زنی(۲۰۰۰)” از حمایت استودیویی و ستاره های به نامی مانند “براد پیت” و “بنیسیو دل تورو” برخوردار شد. این فیلم فروش خوبی داشت و بر شهرت او به عنوان یک نویسنده و کارگردان جذاب افزود.

همکاری با همسر

بعد از ان او با همسرش در سه پروژه همکاری داشت: یک موزیک ویدئو (” چه حسی برای یک دختر دارد”)، یک فیلم کوتاه برای BMW (“ستاره” با بازی سلیو اوون) و یک بازسازی از فیلم سال ۱۹۷۴ به نام “سوپت اوی(۲۰۰۲)”. او در سال ۲۰۰۵ فیلم “هفت تیر” که یک فیلم درام، جنایی واکشن با بازی “ری لیوتا” و “اندره بنجامین” ( اندره ۳۰۰۰ عضو گروه هیپ هاپ اوت کاست) بود را به اتمام رساند. بعد از آن فیلم اکشن کمدی “راک‌ان‌رولا (۲۰۰۸)” را ساخت. در سال ۲۰۰۹، او نخستین فیلم اکشن سری خود بنام “شرلوک هولمز” و پس از آن قسمت دوم از این سری فیلم “شرلوک هولمز: بازی سایه‌ها(۲۰۱۱)” را کارگردانی کرد که این فیلم ها با موفقیت های بزرگ در باکس آفیس همراه بودند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علی تجویدی

ریچی بعد از اینکه فیلم بوچ کسیدی و ساندنس کید را در بچگی دید تصمیم گرفت که در آینده فیلم‌ساز شود. ریچی هیچ تحصیلات آکادمیکی در زمینهٔ فیلم‌سازی نداشته و تحصیل را خسته‌کننده می‌دانسته. گای ریچی به‌عنوان فیلم‌سازی صاحب‌سبک شناخته می‌شود. فیلم‌های ریچی پر از صحنه‌های پرالتهاب و همراه با دیالوگ‌های منحصربه‌فردی است که خشونت و طنز را با هم می‌آمیزد.

ازدواج

در سال ۲۰۰۰ گای ریچی با خواننده و بازیگر پاپ آمریکایی، مدونا، در قصر اسکیبوی اسکاتلند ازدواج کرد. آنها صاحب یک فرزند به نام روکو جان ریچی شدند که در ۱۱ اوت ۲۰۰۰ در لس‌آنجلس متولد شد و یک پسر مالاویایی به نام دیوید را نیز به فرزندخواندگی پذیرفتند. در سال پانزدهم اکتبر ۲۰۰۸ رسانه‌های بریتانیایی خبر از جدایی گای و مدونا دادند و این خبر توسط سخنگوی این دو نفر تأیید شد.

تاریخ تولد:

۱۰ سپتامبر ۱۹۶۸ (سن ۵۱ سال)، هاتفیلد، بریتانیا
قد:

۱٫۸ متر
کودکان:

راکو ریچی، دیوید باندا موال چی‌کونه ریچی، رافائل ریچی، لوی ریچی، ریوکا ریچی
همسر:

جکووی اینزلی (ازدواج ۲۰۱۵)، مدونا (ازدواج ۲۰۰۰–۲۰۰۸)
کتاب‌ها:

Snatch: The Screenplay، Lock, Stock and Two Smoking Barrels.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی گای ریچی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه