بیوگرافی آنجی هارمون

4 سال پیش
3.7/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی آنجی هارمون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 آنجی هارمون در ۱۰ آگوست ، ۱۹۷۲ در تگزاس بدنیا آمد. او به عنوان یک مدل کودک در سال ۱۹۸۷ کار میکرد. هارمون در دبیرستان هایلند پارک تا سال ۱۹۹۰ درس میخواند ، در آنجا یکی از اعضای هایلند بلس بود. در اوایل دهه ۱۹۹۰ توانست به یکی از موفقترین مدل های دنیا بدل شود و شهرت زیادی بدست آورد. او برای “Calvin Klein, Giorgio Armani” و “Donna Karan” کار میکرد.

زندگینامه آنجی هارمون

بیوگرافی آنجی هارمون

فعالیت هنری

هارمون در سال ۱۹۹۵ به سمت حرفه ی بازیگر آمد. در سریال های زیادی مشغول به بازی شد مانند : Baywatch Nights,Baywatch” و ” C-16: FBI”. او هم چنین در سال ۱۹۹۸ در فیلم “Lawn Dogs” نیز بازی کرد. در اواخر دهه ۱۹۹۰ ، هارمون با عضویت در “Law & Order” سریال شبکه NBC که مدت زیادی نیز پخش شد ( در نقش ابی کارمیشل بازی کرد ، این سریال از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۱ پخش شد).

هارمون برای اینکه حرفه اش در سینما را نیز گسترش دهد این سریال را ترک کرد ، اعلام کرد که ترجیح میدهد به بازی فیلم های تلویزیونی بپردازد. بعد از حضور در “Good Advice” (2001) ، توانست در سریال “Agent Cody Banks ” (2003) نیز در نقش همکار کمکی مامور سازمان سیا به بازی بپردازد. در سال ۲۰۰۶ ، هارمون در کنار کونا گودینگ جونیور و جمیز وودز در درام سیاسی “End Game” بازی کرد.

نقش اصلی سریال ها

در همان سال ، هارمون توانست نقش اصلی را در ” Secrets of a Small Town” محصول شبکه ABC بدست آورد ، این سریال نتوانست به مرحله ی پخش برسد. او در برنامه ی شکست خورده ی دیگری نیز “Inconceivable” محصول شبکه NBC به بازی پرداخت این برنامه نیز بعد از دو قسمت پخش متوقف شد. همان سال ، او در برنامه دیگری از شبکه ABC “Women’s Murder Club” بازی کرد. این فیلم کمی موفقتر بود و توانست تا ۱۳ قسمت پخش شود.
هارمون جز بازیگران زنی بود که به یکی از مسائل مجله ی آلور در می ۲۰۰۸ بخاطر برهنگی اش بدل شد ، بجز او بازیگران زن دیگری نیز مانند “Gabrielle Union, Zoe McLellan, Jill Scott, andAna Ortiz” بودند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علیرضا جاوید نیا

در سال ۲۰۱۰ ، هارمون در ” UpLiv” بازی کرد ، برنامه ی کنترل خیابانی و هم چنین در ” Pro-X” نیز بود.
تا جولای ۲۰۱۰ ، او با ساشا الکساندر در شبکه TNT در سریال درام “Rizzoli & Isles” به ایفای نقش میپرداخت ، هارمون در نقش جین ریزولی مامور پلیس بوستون بود. او در ۱۰۰ قسمت از این سریال حضور داشت.
هارمون در موزیک ویدئوی “This Ole Boy” که در ژانویه ی ۲۰۱۲ پخش شد نیز حضور داشت.

در جولای ۲۰۱۲ ، بعد از بهبود فصل جدید او اذعان کرد که علاقه دارد در زن هالک از سری مارول بازی کند.
هارمون بخاطر بازی در سریال “Rizzoli & Isles” توانست جایزه ی زن را در “Gracie Allen Awards” ببرد.

زندگی شخصی

در مارس ۲۰۰۰ ، هارمون با “Jason Sehorn” نامزد کرد. این دو در ۹ ژوئن سال بعد با یکدیگر ازدواج کردند. آنها سه دختر دارند ، اولی متولد اکتبر ۲۰۰۳ ، دومی متولد ژوئن ۲۰۰۵ ، سومی متولد دسامبر ۲۰۰۸ میباشند.
در نوامبر ۲۰۱۴ ، هارون و همسرش بعد از ۱۳ سال زندگی در کنار یکدیگر اعلام کردند که میخواهند از یکدیگر جدا شوند.

تاریخ تولد:

۱۰ اوت ۱۹۷۲ (سن ۴۷ سال)، هایلند پارک، تگزاس، آمریکا
قد:

۱٫۷۷ متر
همسر:

جیسون سهورن (ازدواج ۲۰۰۱–۲۰۱۶)
کودکان:

امری هوپ سهورن، فینلی فیث سهورن، اَوری گریس سهورن
والدین: دفنی دمار کراواگلی، لرنس پاول هارمن

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آنجی هارمون
3.7/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه