بیوگرافی کوین دیلون

4 سال پیش
بیوگرافی کوین دیلون
Rate this post

بیوگرافی کوین دیلون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 دیلون در نیویورک متولد شد ، او پسر مری ایلن و پائول دیلون است. هم چنین برادر کوچکتر مت دیلون نیز میباشد. هردو برادر در “Mamaroneck High School” درس میخواندند. مادر بزرگ پدریش خواهر کمدین آلکس ریموند و سازنده ی فلش گوردون بود.

زندگینامه کوین دیلون

بیوگرافی کوین دیلون

فعالیت هنری

دیلون کار بازیگری خود را در تلویزیون و سینما شروع کرد در دهه ی ۸۰ و اولین بار بخاطر نقشش در “Platoon” (1986) توانست سرو صدای زیادی بپا کند. در سال ۱۹۸۳ ، دیلون در نقش آرنولد نوربری در فیلم تلویزیونی “No Big Deal.” به بازی پرداخته است. در سال ۱۹۸۸ ، او در نقش بریان فلگ در فیلم علمی تخیلی “The Blob” ( باز ساخت فیلمی در سال ۱۹۵۸) به بازی پرداخت. بعد از ساخت این فیلم فقط ۸٫۲ میلیون دلار از ۱۹ میلیون دلار بودجه ی اختصاصی برای این فیلم جبران شد. از دیگر فیلم هایی گفتنی که او در آنها به بازی پرداخته را میتوان War Party (1988), No Escape (1994) و The Doors(1991) ، که در آن او در نقش جان دنسمور بازی کرده را نام برد.

در دهه ی ۲۰۰۰ ، دیلون بیشتر مشغول کار در تلویزیون بود ، دیلون در سریال “That’s Life” محصول شبکه CBS در نقش پائول دیلوکا و در شبکه FOX در سریال ۲۴ در نقش لونی مکرای. او در سال ۲۰۰۶ در فیلم “Poseidon” باز سازی شده ی فیلم “The Poseidon Adventure” به بازی پرداخته است.

دیلون در شبکه HBO در کمدی مبارزه ای “Entourage” در نقش جانی درام چیس به بازی پرداخته است. بخاطر بازی در این برنامه او توانست سه سال سه نامزدی مختلف را بدست آورد. این سریال در سال ۲۰۱۵ به اتمام رسید.
دیلون در کمدی CBS “How to Be a Gentleman” بازی کرد ، اما این سریال بعد از گذشت دو قسمت کنسل شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پل هگیس
زندگی شخصی

در آپریل ۲۰۰۶ دیلون با مدل و بازیگر Jane Stuart در لاس وگاس ازدواج کرد. در می ۲۰۰۶ او صاحب یک دختر شد ، او هم چنین یک دختر نیز از ازدواج قبلی خود در نیویورک دارد.

تاریخ تولد: ۱۹ اوت ۱۹۶۵ (سن ۵۴ سال)، Mamaroneck، ایالت نیویورک، آمریکا
قد: ۱٫۷۵ متر
همسر: جین استوارت (ازدواج ۲۰۰۶–۲۰۱۷)
کودکان: اِیمی دیلین، آوا دیلین
خواهر و برادر: مت دیلون، برایان دیلین، تیمثی دیلین، کتی دیلین، پاول دیلین

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کوین دیلون
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه