بیوگرافی آشر کندی

4 سال پیش
بیوگرافی آشر کندی
3/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی آشر کندی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کدی از پدر و مادری معلم بدنیا آمد. در کودکی او در کلاس های رقص شرکت میکرد ، به مدت ۹ سال در این کلاس ها بود و تا سن ۱۴ سالگی میشد. او در این زمان زانویش در مدرسه ی بالت استرالیا آسیب دید. با بدشانسی که آورد ، بجای روی آوردن به رقص این کار را رها کرد و به حرفه ی بازیگری روی آورد. او به تحصیل ادامه داد و آن را به اتمام رساند.

زندگینامه آشر کندی

بیوگرافی آشر کندی

فعالیت هنری

کدی در درام های تلویزیونی زیادی بصورت مهمان حضور داشت ، مانند : Five Mile Creek (1985), Fortress (1986) و Janus (1994).. او در نقش مریانی شریدان در ” Blue Heelers ” هم چنین در “Good Guys, Bad Guys (1997)” نیز حضور داشت. از سال ۱۹۹۷ تا ۱۹۹۸ ، کدی توجهش را برای بازی در محصولات تلویزیونی جلب کرد ، او در State Coroner نیز به بازی پرداخت. با ادامه کارش ، او در “Stingers” نیز از ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۴ حضور داشت.

بهترین بازی که کدی در آن حضور داشت را میتوان در سال ۲۰۰۴ ، با بازی نقش اصلی در “Love My Way” دانست ،سریالی درام. این سریال در اواخر سال ۲۰۰۷ به اتمام رسید. این نقش ها کدی را به سوی نامزدی جایزه های زیادی برد ، نقش جولیا جکسون ، زنی که دچار مشکلاتی شده است. با برنده شدن جایزه ها او این سریال نیز در سال ۲۰۰۶ به اتمام رسید.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کامران رسول‌ زاده
سال ۲۰۰۹

در سال ۲۰۰۹ ، کدی در در سه نقش متفاوت به بازی پرداخت. کدی در نقش افسر پلیسی بود به نام ” Liz Cruickshank” بود در فیلم تلویزیونی “Underbelly: A Tale of Two Cities ” و نقش ” journalist Jacinta Burns” در سریال تلویزیونی “Rush” ، هم چنین در نقش دکتر کارول فراست در “X-Men Origins: Wolverine”.

در سال ۲۰۱۰ ، کدی در “Hawke” حضور یافت ، داستانی درباره ی “Bob Hawke”. او هم چنین ستاره ی سریال درام “Offspring” نیز بوده است ، این سریال در آگوست سال ۲۰۱۰ به پخش رسید. در آپریل سال ۲۰۱۱ ، او نقش اصلی “Ita Buttrose” را در “Paper Giants: The Birth of Cleo” برعهده داشت ، این داستان بزرگ شدن و موفقیت باروز بود.
در سال ۲۰۱۴ ، کدی در “Party Tricks” در نقش ” Premier Kate Ballard” حضور یافت.

زندگی شخصی

او با بازیگر و موسیقی دان ” Jay Bowen” در ژانویه ۲۰۰۷ ازدواج کرده است.

در سال ۲۰۱۱ این دو از یکدیگر جدا شدند.

در آپریل ۲۰۱۴ نیز ، با ” Vincent Fantauzzo” ازدواج کرد که بعدن در نوامبر همان سال اعلام شد که او حامله میباشد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آشر کندی
3/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه