بیوگرافی کارلا گوجینو

4 سال پیش
بیوگرافی کارلا گوجینو
2.5/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی کارلا گوجینو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 او اصلیت ایتالیایی دارد. مادرش نیز اصلیت انگلیسی _ ایرلندی دارد. وقتی کارلو ۲ سال داشت والدینش از یکدیگر طلاق گرفتند. وقتی او نوجوان بود به عنوان یک مدل فشن کار میکرد ، بعد از ان نیز در کلاس های بازیگری مشغول به تحصیل شد.

زندگینامه کارلا گوجینو

بیوگرافی کارلا گوجینو

فعالیت هنری

کارهای تلویزیونی کارلو را میتوان در اواخر دهه ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ دانست. او در Saved by the Bell, Who’s the Boss?, ALF,Doogie Howser, M.D., The Wonder Years و Falcon Crest. میباشد.
در فیلم ، کارلو در فیلم بلند شلی به نام “Troop Beverly Hills” نیز در کنار پائولی شور به بازی پرداخت در کمدی “Son in Law” (1993) . کارلو بعدن در “Always” نیز به بازی پرداخت.
در سال ۱۹۹۵ ، کارلو در مینی سریال شبکه BBC به نام “The Buccaneers” اقتباسی از آخرین رمان ادی وارتون حضور یافت.

بعد از بازی در نقش معشوقه ی مایکل جی فاکس نیز در نقش اشلی اسکرافر در فصل اول از “Spin City ” (1996) به بازی پرداخت. او هم چنین در کنار نیکولاس کیج نیز در “Snake Eyes” و “Judas Kiss” به بازی پرداخته است ، او در نقش دکتر جینا سیمون در فصل اخر از “Chicago Hope” (1999 –۲۰۰۰) بازی کرده است.

در سال ۲۰۰۱ ، کارلو در نقش ” family matriarch Ingrid Cortez” در “Spy Kids” و دو قسمت بعد آن نیز به بازی پرداخت. همان سال او در نقش معشوقه ی جت لی در “The One” بازی کرد.
او در دو سریال کوتاه : “Karen Sisco ” (2003) محصول شبکه ABC و سریال علمی تخیلی “Threshold” (2005). همان سال ، کارلو در نقش لوسیلی در “Sin City” اثر فرانک میلر ( اقتباسی از رمان) به بازی پرداخت. او هم چنین در “Night at the Museum” نیز بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تیم برتون
After the Fall

او هم چنین در “After the Fall” نیز بازی کرده است. در سال ۲۰۰۶ ، کارلو در برودوی “Suddenly Last Summer ” اثر تنسی ویلیامز به بازی پرداخته است.
کارلو در نقش آماندا ، در سریال تلویزیونی “Entourage” و بعد از آن نیز در سال ۲۰۰۷ در “Allure” بازی کرده است. همان سال در برنامه اکشن ترسناک “Rise: Blood Hunter ” و بعد در فیلم “American Gangster” بازی کرده است. کارلو در نقش زن اصلی در “Righteous Kill” بازی کرده است.

او در سال های بعد در برنامه های دیگری مانند “The Unborn” و “Watchmen” ، که کارلو نقش سلی جوپیتر را بازی کرده بود. در فیلم “Race to Witch Mountain” نیز او به بازی پرداخته است. در نوامبر سال ۲۰۰۹ ، او در نقش بازیگر پورن در کمدی “Women in Trouble” بازی کرد.

سال ۲۰۱۱ ، “Sucker Punch ” در کنار ابی کارنیش ، هم چنین در “Californication” نیز بازی کرده است.

زندگی شخصی

در سال ۲۰۰۵ ، کارلو با “Sebastian Gutierrez” ( نویسنده کارگردان و تهیه کننده ) ملاقات هایی داشت. او در سال ۲۰۰۹ اعلام کرد که هیچ قصدی برای ازدواج ندارد و هردوی آنها مانند دوست دختر و پسر هستند و علاقه دارند که فقط علایق جنسی وچیزهایی مانند اینها رو در اولویت قرار دهند.

تاریخ تولد:

۲۹ اوت ۱۹۷۱ (سن ۴۸ سال)، ساراسوتا، فلوریدا، آمریکا
قد:

۱٫۶۵ متر
ملیت:

آمریکایی
شریک:

سباستین گوتیه‌رز (۲۰۰۵–)
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ انجمن بازیگران فیلم برای بهترین ‌گروه بازیگری

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کارلا گوجینو
2.5/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه