بیوگرافی کنت برانا

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی کنت برانا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کنت برانا، بازیگر، کارگردان و نویسنده سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «هری پاتر و تالار اسرار»، فیلم سینمایی «دانکرک» و فیلم سینمایی «قتل در قطار سریع السیر شرق» فعالیت داشته است.

زندگینامه کنت برانا

بیوگرافی کنت برانا

فعالیت هنری

کنت برانا بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۳۹ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار کنت برانا می‌توان به بازیگری در فیلم دانکرک، فیلم هری پاتر و تالار اسرار و فیلم قتل در قطار سریع السیر شرق اشاره کرد.

کنت برانا نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۶۶ در ۲۷ سالگی در فیلم A Month in the Country به کارگردانی Pat O’Connor بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم دانکرک، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای کنت برانا محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون کالین فیرث، Jim Carter، Patrick Malahide و Richard Vernon را تجربه کرد.

کنت برانا در سال ۱۳۹۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم کنت برانا در این سال، بازیگری در فیلم دانکرک به کارگردانی کریستوفر نولان و فیلم قتل در قطار سریع السیر شرق به کارگردانی کنت برانا محسوب می‌شود.

دانکرک

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی کنت برانا بازی در فیلم دانکرک بوده است. کنت برانا سال ۱۳۹۶ در ۵۷ سالگی در فیلم دانکرک نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با کریستوفر نولان همکاری داشته است. کنت برانا توانست با بازی در فیلم دانکرک تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر تام هاردی، کیلین مورفی، مارک رایلنس و Harry Styles بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جیمز نیوتن هاوارد

کنت برانا علاوه‌بر فیلم دانکرک، سال ۱۳۸۱ در ۴۲ سالگی در فیلم هری پاتر و تالار اسرار نیز بازی کرده است. کنت برانا این‌بار با کریس کلمبوس یعنی کارگردان فیلم هری پاتر و تالار اسرار و هنرمندانی چون دنیل ردکلیف، روپرت گرینت، اما واتسون و ریچارد گریفیتس همکاری داشت.

با اینکه کنت برانا را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است.

سایر آثار

کنت برانا علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان کارگردان و نویسنده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار کنت برانا در حرفه‌ی کارگردان، فیلم قتل در قطار سریع السیر شرق، فیلم Kenneth Branagh Theatre Company’s the Winter’s Tale، فیلم جک رایان : عضو جدید سایه، فیلم ثور، فیلم بازرس، فیلم As You Like It، فیلم The Magic Flute، فیلم Hamlet، فیلم In the Bleak Midwinter، فیلم فرانکشتاین، فیلم هیاهوی بسیار برای هیچ، فیلم Peter’s Friends، فیلم Dead Again و فیلم Henry V است. مهم‌ترین آثار کنت برانا در حرفه‌ی نویسنده، فیلم As You Like It، فیلم The Magic Flute، فیلم Hamlet، فیلم In the Bleak Midwinter، فیلم هیاهوی بسیار برای هیچ و فیلم Henry V است.

تاریخ تولد: ۱۰ دسامبر ۱۹۶۰ (سن ۵۹ سال)، بلفاست، بریتانیا
قد: ۱٫۷۷ متر
همسر: لیندزی براناک (ازدواج ۲۰۰۳)، اما تامپسون (ازدواج ۱۹۸۹–۱۹۹۵)
فیلم‌های آینده: مرگ بر روی نیل، آرتمیس فاول، انگاشته
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کنت برانا
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه