بیوگرافی سابرینا کارپنتر

4 سال پیش
بیوگرافی سابرینا کارپنتر
4.6/5 - (25 امتیاز)

بیوگرافی سابرینا کارپنتر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 سابرینا اولین بار در سال ۲۰۱۱ در سریال درام شبکه NBC به نام “Law & Order: Special Victims Unit” بصورت مهمان به بازی پرداخت.

زندگینامه سابرینا کارپنتر

بیوگرافی سابرینا کارپنتر

فعالیت هنری

او در نقش قربانی که مورد آزار جنسی قرار گرفته بود و بازرس الیوت استابلر با او صحبت میکند به بازی پرداخت. در همین زمان ، او به عملکرد زنده در ایستگاه تلویزیون چین “Hunan Broadcasting System” میپرداخت. سابر در نقش اتا جمیز ” Something’s Got a Hold on Me” در فیلم “Burlesque” مدل یافته ی کریستین آگولیرا به بازی پرداخت. نزدیک دو سال بعد ، سابرینا در سریال شبکه FOX به نام “The Goodwin Games” در نقش کلویی جوان حضوریافت ، از دیگر نقش های او در شبکه دیزنی در ” Gulliver Quinn ” و در شبکه ABC در ” Unprofessional” بود.

Horns

او در سال ۲۰۱۳ در نقش مرین جوان در فیلم “Horns” بازی کرد. سابرینا در آلبوم Disney Fairies: Faith, Trust And Pixie Dust نیز حضور یافت. آهنگ سابرینا ” All You Need” در سوند ترک Sofia the First پخش شده است.

در ژانویه ی ۲۰۱۳ ، سابرینا در نقش مایا هارت در سریال شبکه دیزنی “Girl Meets World” به بازی پرداخته است. این سریال در واقع ادامه ی سریال “Boy Meets World” (1993 – ۲۰۰۰) محصول شبکه ABC میباشد. در مارس ۲۰۱۴ ، سابرینا در “Can’t Blame A Girl For Trying” نیز در رادیو ی دیزنی بوده و هم چنین در برنامه ی آیتونز نیز آهنگ او پخش شده است. این آهنگ در واقع از “debut EP” که در ۸ آپریل پخش شده است و بصورت اورجینال بدست بقیه رسید است. او بجز بازی در سریال به کارهای آهنگ بیشتر پرداخته است هم چنین در آهنگ سریال دختران دنیا را میبینند نیز کارهایی انجام داده است. او در فیلم اورجینال “Adventures in Babysitting” به بازی پرداخته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حسین علیشاپور

در ۲۲ فوریه ، سابرینا اعلام کرد که در آلبوم “Eyes Wide Open” حضور خواهد یافت. این آلبوم نیز در ۱۳ ژانویه ی ، ۲۰۱۵ و آپریل همان سال پخش شد. او هم چنین آهنگ دیگری نیز به نام ” Can’t Blame a Girl For Trying” ساخته است.
در دسامبر ۲۰۱۵ ، سابرینا نقش وندی را در محصول Pasadena Playhouse به نام ” Peter Pan and Tinker Bell: A Pirate’s Christmas” بازی کرده است.

تاریخ تولد: ۱۱ مهٔ ۱۹۹۹ (سن ۲۰ سال)، لی‌های ولی، آمریکا
قد: ۱٫۵۲ متر
آلبوم‌ها: EVOLution، Singular: Act I، Eyes Wide Open، Singular: Act II
خواهر و برادر: شانو کارپنتر، سارا کارپنتر
والدین: الیزابت کارپنتر، دیوید کارپنتر

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سابرینا کارپنتر
4.6/5 - (25 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه