بیوگرافی ربکا ریتنهوس

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی ربکا ریتنهوس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ربکا ریتنهوز ( ۳۰ نوامبر ، ۱۹۸۸) بازیگر آمریکایی است. او در اوپرا “Blood & Oil” به ایفای نقش کودی لیفیور پراخته است.

زندگینامه ربکا ریتنهوس

بیوگرافی ربکا ریتنهوس

فعالیت هنری

ربکا در لس آنجل ، کالیفرنیا بدنیا آمد. او در دانشگاه پنسیلوانیا و بعدن در تئاتر آتلانتیک نیویورک مشغول به تحصیل و کار بازیگری شد. ربکا اولین برودوی خود را در مقابل “Blythe Danner” و “Sarah Jessica Parker” در ” Commons of Pensacola ” نوشته ی آماندا پیت در تئاتر منهتن در بین سال های ۲۰۱۳ – ۱۴ بازی کرد.

در سال ۲۰۱۴ ، ربکا اولین بار در تلویزیون به بازی پرداخت . او در اولین قسمت از سریال درام “The Affair” در شبکه SHOWTIME به بازی پرداخت ، هم چنین سال بعد نیز ، ربکا دریکی از نقش های اصلی ( در نقش بریتنی دوبلر) در کمدی درام شبکه FOX به نام “Red Band Society” به بازی پراخت. این سریال بعد از پخش یک فصل کنسل شد. ربکا برای بازی در نقش اصلی زن برای فیلم ابرقهرمانی “Deadpool ” نیز در کنار Taylor Schilling, Crystal Reed و Morena Baccarin انتخاب شده بود ، اما این نقش به بازیگر دیگری واگذار شد و او نتوانست این نقش را بدست آورد.

در سال ۲۰۱۵ ، ربکا در تیم بازیگری اوپرا ی شبکه ABC به نام “, Blood & Oil” حضور داشت. او در نقش کودی لیفور بود ، در این سریال ربکا همسر “Chace Crawford” بود.

Rittenhouse در لس آنجلس متولد شد و در پاسادنا بزرگ شد. او در دبیرستان نمایشی را درس خواند، اما هرگز به عنوان یک حرفه ای به تئاتر و بازیگری فکر نکرد. ریتنهاوس در دانشگاه پنسیلوانیا مشغول تحصیل در زمینه زبانهای عاشقانه بود و پس از آن تصمیم گرفت برای بازیگری در شرکت تئاتر آتلانتیک در شهر نیویورک تحصیل کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بهار غلامحسینی (الهه)

تاریخ تولد: ۳۰ نوامبر ۱۹۸۸ (سن ۳۱ سال)، لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا
آموزش: Atlantic Theater Company Acting School (۲۰۱۱–۲۰۱۳)، دانشگاه پنسیلوانیا (۲۰۱۱)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ربکا ریتنهوس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه