بیوگرافی جرج ویلیام بیلی

4 سال پیش
بیوگرافی جرج ویلیام بیلی
Rate this post

بیوگرافی جرج ویلیام بیلی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جورج ویلیام بیلی ( متولد ۲۷ آگوست ، ۱۹۴۴) بازیگر تئاتر ، تلویزیون و سینما میباشد. او در نقش های درام زیادی بازی کرده است ، بهترین نفر برای بازی در نقش کمدی مانند “Luther Rizzo” در “M*A*S*H” (سریال تلویزیونی ۱۹۷۹ _ ۸۳) میباشد. او در فیلم های دیگری مانند “Police Academy” (1984 _ 1994) ، در نقش کاپیتان فلیکس در “Mannequin (1987) و هم چنین در نقش بازرس لوئیس در درام جنایی شبکه TNT در “The Closer” به بازی پرداخته است. او بعدن در سریال جنایی همین شبکه به نام “Major Crimes” نیز به بازی پرداخته است که این سریال در واقع ادامه ی سریال he Closer بوده است.

زندگینامه جرج ویلیام بیلی

بیوگرافی جرج ویلیام بیلی

فعالیت هنری

جورج در تگزاس بدنیا آمد. او در دبیرستان توماس جفرسون در پورت آرتور در کنار جانیس جوپلین و جیمی جانسون درس میخواند. جورج در دانشگاه لامر درس را شروع کرد و بعد به دانشگاه تگزاس تک رفت. بخاطر کار در تئاتر دانشگاه را رها کرد ( در اواسط دهه ۱۹۶۰) بعد از آن نیز در دهه ی بعد به کالیفرنیا رفت ، او در آنجا در برنامه های تلویزیونی زیادی مانند “Starsky and Hutch and Charlie’s Angels” به بازی پرداخته است. اولین فیلمی که جورج در آن به بازی پرداخت را میتوان “A Force of One” (1979) ، Chuck Norris نام برد. بعد از این بازی ها او به بازی در نقش ریزو در “M*A*S*H” پرداخت. جورج هم چنین در فیلم “Rustler’s Rhapsody ” (1985) بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ارژنگ سیفی زاده

در سال ۱۹۹۳ جورج به دانشگاه بازگشت ، و در دانشگاه تگزاس استیت در سانفرانسیسکو ، تگزاس مشغول به تحصیل شد. او در می ۱۹۹۳ در هنر های تجسمی فارغ التحصیل شد. در سال ۱۹۹۹ تا سال بعد او هنرمند بود.
در اواخر دهه ۱۹۹۰ ، جورج در سه برنامه ی تحسین برانگیز شبکه TNT به بازی پرداخت : ” The Bible Series” ، ” Solomon” (1997) ، ” Jesus” (1999) و “Paul The Apostle” (2000) در این فیلم جورج در نقش بارناباس بود.
از سال ۲۰۰۱ ، جورج در نقش تهیه کننده ی اجرایی “Sunshine Kids Foundation” که مسافرتهای کوچک و فعالیت های صدها بیمار جوان سرطانی را نشان میدهد به فعالیت پرداخته است.

تاریخ تولد: ۲۷ اوت ۱۹۴۴ (سن ۷۵ سال)، پورت آرتر، تگزاس، آمریکا
قد: ۱٫۷ متر
همسر: الینور جون گاازبی (ازدواج ۱۹۶۶–۱۹۹۹)
آموزش: دانشگاه فناوری تگزاس، Memorial High School TTS، دانشگاه ایالتی تگزاس در سن مارکوس، Thomas Jefferson Middle School
کتاب‌ها: Peace and Pleasure

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جرج ویلیام بیلی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه