بیوگرافی سارا بوتسفورد

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی سارا بوتسفورد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 سارا بوتسفورد (متولد ۸ دسامبر ، ۱۹۵۱) بازیگر کانادایی . بدون شک او بخاطر بازی نقش ان هیلدربرند در سریال تلویزیونی “E.N.G.” ، که در این سریال توانست جایزه ی گمینی را ببخاطر بازی این نقش درام برنده شد.

زندگینامه سارا بوتسفورد

بیوگرافی سارا بوتسفورد

فعالیت هنری

با این نقش ، بعدن نقشی که بدست آورد یکی از نقش های بیادماندنی و شیطانی بود ، نقش ” Lillith McKechnie” که او را به نام ” Isabella” میشناختند ، در این درام “As the World Turns” که از سال ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۰ ساخته شد او این نقش را برعهده داشت. در ” Dangerous Offender: The Marlene Moore Story ” (1996) سارا در نقش وکیل مارلنی مور به بازی پرداخته بود. در سال ۲۰۰۲ ، در فیلم تلویزیونی “Trudeau ” سارا در نقش ” Kathleen Sinclair” که درباره ی زندگی “Prime Minister Pierre Elliott Trudeau” میباشد به بازی پرداخته است. در سال ۲۰۰۳ ، سارا در ” Burn: The Robert Wraight Story” بازی کرده است.

از جمله فیلم هایی که سارا در آنها به نقش نمایی کرده است: By Design, Murder by Phone, Deadly Eyes, the Hitchcockian thriller Still of the Night (all 1982), Legal Eagles (1986), Jumpin’ Jack Flash (1986) و ” The Gunrunner (1989) که در کنار کوین کوستنر بازی کرده بود.

به تازگی او در نقش صاحب هتل در “American Old West ” در “Tremors 4: The Legend Begins” (2004) بازی کرده است و هم چنین نقش کتی ویلیامز در بازساخت “The Fog” (2005).
سارا با آلن اسکارف ازدواج کرده و از او یک بچه نیز دارد. پسر سارا جاناتان نیز یک بازیگر است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دن بیلزریان

تاریخ تولد: ۴ اوت ۱۹۵۱ (سن ۶۸ سال)، Gauthier، کانادا
همسر: children 3 (طلاق) (?-?) آلن اسکارف
کودکان: جاناتان اسکارف
نامزد دریافت جایزه: Genie Award for Best Performance by an Actress in a Leading Role
جوایز: Canadian Screen Award for Best Actress in a Continuing Leading Dramatic Role

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سارا بوتسفورد
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه