بیوگرافی هنری جکسون توماس

4 سال پیش
بیوگرافی هنری جکسون توماس
Rate this post

بیوگرافی هنری جکسون توماس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 هنری جکسون توماس جونیور در سن آنتونیا ، تگزاس در ۹ سپتامبر ، ۱۹۷۱ بدنیا آمد. بعد از بازی نقش الیوت که ۱۰ سال است تنها شده است در ” E.T.” (Extra-Terrestrial ) در سال ۱۹۸۲ ، توماس به شهری که در آن متولد شده بود یعنی تگزاس بازگشت ، و در آنجا به مدرسه رفت و در نقش های تلویزیون و فیلم به بازی پرداخت. در دهه ی ۱۹۸۰ و ۹۰ به حرفه ی بازیگری بازگشت.

زندگینامه هنری جکسون توماس

بیوگرافی هنری جکسون توماس

فعالیت هنری

در سال ۱۹۹۴ ، توماس در فیلم ” Legends of the Fall” ، در نقش ” Samuel Ludlow” به بازی پرداخت. در این فیلم او برادر جوانتر تریستان و آلفرد لودلو بود ، این دو نقش توسط برد پیت و آیدین کوین ایفا شده بود. این فیلم توانست تحسین های زیادی از سوی مخاطبان بدست آورد ، همانند آکادمی اواردی که بخاطر بهترین فیلم بدست آورد.

توماس در دهه ی ۹۰ و هم چنین اوایل ۲۰۰۰ در فیلم های بیاد ماندنی زیادی بازی کرده بود ، مانند ” Suicide Kings ” (1997) ، All the Pretty Horses (2000) ، Gangs of New York (2002) . به تازگی او قرار است در نقش هنک ویلیام در ” The Last Ride ” (2011) به بازی بپردازد. به جز بازی توماس در صعنت موسیقی میباشد. در دهه ی ۸۰ و ۹۰ ، او با بلو هیلر همکاری داشته و آهنگ خوانده است ، او قرار است در لس آنجلس نیز به کار خود ادامه دهد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حبیب رضایی

ازجمله فیلم‌های معروف که او در آن بازی کرده است، می‌توان به ای. تی. موجود فرازمینی، ماجرای مرموز و پرالتهاب و همه اسب‌های زیبا اشاره کرد.

تاریخ تولد: ۹ سپتامبر ۱۹۷۱ (سن ۴۸ سال)، سان آنتونیو، تگزاس، آمریکا
قد: ۱٫۸۵ متر
همسر: Marie Zielcke (ازدواج ۲۰۰۴–۲۰۰۷)، کلی هیل (ازدواج ۲۰۰۰–۲۰۰۲)، اِنالی توماس
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ گلدن گلوب بهترین ستارهٔ جدید سال – بازیگر مرد
کودکان: هیزل توماس، هنری توماس، اولن توماس

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی هنری جکسون توماس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه