بیوگرافی کاری لوول

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی کاری لوول به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لاول در ۱۱ فوریه ، ۱۹۶۱ در نیویورک بدنیا آمد. لاول در ویرجینیا و تگزاس و مناطقی دیگر بزرگ شد. وقتی در دبیرستان درس میخواند برای کار در آژانس مدلینگ فورد انتخاب شد.

زندگینامه کاری لوول

بیوگرافی کاری لوول

فعالیت هنری

در زمان درس خواندن در دبیرستان لاول برای رالف لارن و کلوین کلین به کار مدلینگ میپرداخت ، خیلی زود نیز این کار را رها کرده و به حرفه ی بازیگری روی آورد.

اولین کار بازیگری او در تئاتر در ” New York’s Neighborhood Playhouse” بود. در سال ۱۹۸۶ ، او اولین کار خود را در کلوپ پردایس و بعد ” Dangerously Close”و در سال ۱۹۸۷ نیز او در ” Downtwisted” به بازی پرداخت. کاری لاول همسر آینده ی خود (گریفین دونی) را ، زمانی که در ” shooting Me and Him” فیلمی کمدی در سال ۱۹۸۸ به بازی پرداخته بود دید. در سال ۱۹۸۹ ، کاری برای بازی در ششمین قسمت از دختر جمیز باند در نقش ” CIA agent Pam Bouvier” در مقابل تیموتی دالتون در ” Licence to Kill (1989).” به بازی پرداخت.

کار در نقش های اصلی برای او ادامه یافت ، او در فیلم ترسناک ” The Guardian ” (1990) اثر ویلیام فرانکلین به بازی پرداخت. فیلم بعدی او یک فیلم کمدی رمانتیک بود ، ” Road to Ruin” . بعد از این فیلم او در سال ۱۹۹۳ در قسمت کوتاهی از ” Nora Ephron’s Sleepless in Seattle ” ، در نقش همسر تام هنک به بازی پرداخت. کاری در فیلم های بودجه بالایی مانند ” Love Affair, ” ، وارن بیتی و آنیت بینیگ نیز در سال ۱۹۹۴ در آن به بازی پرداختند ، او هم چنین در فیلم بودجه پایین ” Leaving Las Vegas ” (1995) نیز بازی کرده است. لاول در درام کوتاه ” The Duke of Groove”به بازی پرداخته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سوفی مارکیو
سریال کمدی

کاری در سریال کمدی کوتاه ” A League of Their Own” بازی کرده است.
در سال ۲۰۰۲ کاری با ” Richard Gere” ازدواج کرد آنها یک پسر دارند که در سال ۲۰۰۰ به دنیا آمد ( حتمن تو دوران نامزدی شون بوده ). این زوج در سپتامبر ۲۰۱۳ از یکدیگر طلاق گرفتند.

تاریخ تولد: ۱۱ فوریهٔ ۱۹۶۱ (سن ۵۸ سال)، هانتینگتون، ایالت نیویورک، آمریکا
قد: ۱٫۷۸ متر
همسر: ریچارد گی‌یر (ازدواج ۲۰۰۲–۲۰۱۶)، گریفین دان (ازدواج ۱۹۸۹–۱۹۹۵)، جان استمبر (ازدواج ۱۹۸۴–۱۹۸۸)
کودکان: هومر جیمز جیگم گی‌یر، حنا دان
آموزش: دانشگاه کلرادو بولدر، دانشگاه نیویورک، Neighborhood Playhouse School of the Theatre

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کاری لوول
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه