بیوگرافی ایوان پیترز

4 سال پیش
4.9/5 - (121 امتیاز)

بیوگرافی ایوان پیترز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ایوان پیترز ( ۲۰ ژانویه ، ۱۹۸۷) در میسوری بدنیا آمد.او در مدرسه ی “Roman Catholic grade” درس میخواند. او دو برادر و خواهر دارد. در سال ۲۰۰۱ ، ایوان بهمراه خانواده اش به میشیگان رفت ، در آنجا به شغل مدلینگ و کلاس های بازیگری روی آورد. در سن ۱۵ سالگی برای ادامه ی حرفه ی بازیگری به لس آنجلس رفت. در آنجا در ” Burbank” مشغول به تحصیل شد.

زندگینامه ایوان پیترز

بیوگرافی ایوان پیترز

فعالیت هنری

در دست دیگر ، پیترز در فیلم ” Clipping Adam” به بازی پرداخت. این بازی برای او جایزه ی بهترین عملکرد را در جشنواره ی فیلم فونیکس به ارمغان آورد. ایوان در برنامه های تبلیغاتی زیادی محصول Sony PlayStation, Progressive Insurance, Moviefone, Sour Patch Kids, Papa John’s Pizza و Kellogg بازی کرده است. در سال ۲۰۰۴ ، او در MGM در فیلم “Sleepover” در نقش روزل (باب اسفنجی) و بعد در سریال The Days در نقش کوپر دی بود. هم چنین در شبکه دیزنی نیز در سریال “Phil of the Future” به بازی پرداخت. سال بعد او در نقش جسی وارن در سریال شبکه ABC به نام Invasion بازی کرد.

مهم ترین آثار

پیترز بعدن در An American Crime (2007), Gardens of the Night (2008), Never Back Down (2008) و Never Back Down 2: The Beatdown (2011). بازی کرده است. او هم چنین در برنامه ی زیادی در تئاتر نیز حضور یافته است. در سال ۲۰۰۸ ، او در نقش جک دنیلز در سریال شبکه CW به نام “One Tree Hill” به بازی پرداخته است. به علاوه ، ایوان در قسمت های زیادی از سریال ها بصورت مهمان به بازی پرداخته است مانند : The Mentalist, House, Monk, The Office, In Plain Sight, و Parenthood. در سال ۲۰۱۰ ، او در نقش تاد هاینز ، بهترین دوست نقش اصلی در فیلم ابرقهرمانی پر تحسین “Kick-Ass” بازی کرده است. هم چنین در سال۲۰۱۳ نیز در قسمت بعدی از این برنامه بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جواد یحیوی

یکی از بهترین نقش های ایوان را میتوان “Tate Langdon” قاتلی که در فصل اول سریال “American Horror Story” شبکه FX بوده است. در فصل دوم او تغییر نقش داد و در نقش کیت والکر به بازی پرداخت. او هم چنین در دو فصل بعد از این سریال نیز به بازی پرداخته و نقش های مختلفی را داشته است.

Adult World

در سال ۲۰۱۴ ، پیترز در کمدی مستقل “Adult World” نیز در کنار اما رابرتز به بازی پرداخته است. او هم چنین در “X-Men: Days of Future Past[10]” سال ۲۰۱۴ نیز به بازی پرداخته است. در سال ۲۰۱۶ نیز در “X-Men: Apocalypse” بازی کرده است. در سال ۲۰۱۵ ، ایوان در فیلم ترسناک “The Lazarus Effect ” بازی کرده است. هم چنین در فیلم Elvis & Nixon نیز که فیلمی کمدی بود به بازی پرداخت.

زندگی شخصی
پیترز با اما رابرت رابطه دارد.

تاریخ تولد: ۲۰ ژانویهٔ ۱۹۸۷ (سن ۳۳ سال)، سنت لوئیس، میزوری، آمریکا
قد: ۱٫۸ متر
نامزد دریافت جایزه: جایزۀ ستلایت برای بهترین بازیگر مرد مکمل – مجموعۀ تلویزیونی، مجموعۀ تلویزیونی کوتاه یا فیلم تلویزیونی
خواهر و برادر: میشل پیترز، اَندرو پیترز
والدین: جولی پیترز، فیل پیترز

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ایوان پیترز
4.9/5 - (121 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه