بیوگرافی میدشن ایمیک

4 سال پیش
بیوگرافی میدشن ایمیک
Rate this post

بیوگرافی میدشن ایمیک به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 آمیک در نوادا بدنیا آمد. پدرش امیک موسیقی دان و مادرش نیز در بیمارستان کار میکرد. والدینش آلمانی هستند. نام او مدچن از نام آلمانی به معنای دختر میآید. چون آنها دنبال یک اسم غیر معمول میگشتند این نام را برای او انتخاب کردند. او اصالت نروژ ، سوئد و انگلیس را نیز دارد. او به یادگیری پیانو ، گیتار ، ویالون پرداخته و در کلاسهای موسیقی و رقص نیز بوده است. در سال ۱۹۸۷ ، در سن ۱۶ سالگی برای اقدام به بازیگری به لس آنجلس رفت.

زندگینامه میدشن ایمیک

بیوگرافی میدشن ایمیک

فعالیت هنری

بعد از حضور در لس آنجلس او در “Star Trek: The Next Generation (1987)” و “The Borrower (1991)” حضور یافت. امیک هم چنین برای بازی در نقش گارسون شیلی جانسون در سریال ” Twin Peaks” به کارگردانی دیوید لانچ نیز انتخاب شده بود. نقش او در این سریال مشکلات جنسی و سو استفاده های روحی از او توسط همسرش لئو بود ، این معروفترین نقشی بود که امیک در آن به بازی پرداخته بود. بعد از آن امیک در ” Twin Peaks: Fire Walk with Me”بازی کرد. در سال ۱۹۹۲ ، امیک در فیلم ترسناک “Sleepwalkers” به بازی پرداخت. او هم چنین در برنامه هایی مانند: Love, Cheat and Steal (1993)” نیز بازی کرده است. یکی از فیلم های معروفی که امیک در آنها به بازی پرداخته است را “Dream Lover” است که در کنار جیمز اسپایدر به بازی پرداخته است.

امیک در فیلم رمانتیک کمدی ” French Exit(1995)” و فیلم علمی تخیلی ” Bombshell (1996).” نیز نقش نمایی کرده است.
در اواخر سال ۱۹۹۵ امیک به تلویزیون بازگشت و در “Central Park West” به بازی پرداخت. در سال ۱۹۹۸ ، او در ورژن بروز شده ی Fantasy Island بازی کرده است. این برنامه فقط یک فصل داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نیکولاس کیج
سریال ها

بعد از یک دهه امیک در برنامه های دیگر تلویزیون مانند “Gilmore Girls,ER, Jake in Progress وJoey” حضور یافت. در سال ۲۰۰۶ ، امیک در سیتکامی به بازی پرداخت اما این برنامه کنسل شد. او در “Kidnapped” نیز بازی کرده است ، در نقش یک قاتل مخوف. هم چنین در “Dawson’s Creek” نیز به بازی پرداخته است.

امیک در فصل دو از سریال “Gossip Girl ” در نقش معشوقه ی نیت به بازی پرداخت. او هم چنین در سریال “Californication” نیز بازی کرده است. در سال ۲۰۰۸ ، امیک در سریال شبکه NBC به نام “My Own Worst Enemy” بازی کرده است. در سال ۲۰۱۰ نیز در سریال شبکه FX به نام “Damages” به بازی پرداخته است.
در سال ۲۰۱۳ او در “Witches of East End ” و دو سال بعد نیز در “American Horror Story: Hotel ” به بازی پرداخته است.

تاریخ تولد: ۱۲ دسامبر ۱۹۷۰ (سن ۴۹ سال)، اسپارکس، نوادا، آمریکا
قد: ۱٫۶۸ متر
ملیت: آمریکایی
همسر: دیوید آلِکسیس (ازدواج ۱۹۹۲)
کودکان: مینا توبایس، سیلوستر تایم ایمیک آلِکسیس

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی میدشن ایمیک
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه