بیوگرافی ادی گاتگی

4 سال پیش
بیوگرافی ادی گاتگی
Rate this post

بیوگرافی ادی گاتگی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ادی مویی گاتگی در ۱۰ مارس ، ۱۹۷۹ در کنیا بدنیا آمد. وقتی جوان بود خانواده اش به آمریکا آمدند و در کالیفرنیا سکونت کردند.

زندگینامه ادی گاتگی

بیوگرافی ادی گاتگی

فعالیت هنری

ادی در دانشگاه کالیفرنیا درس میخواند و به بازی بسکتبال میپرداخت. گرچه ، زندگیش با آسیب مفصلی کاملن تغییر کرد ، این آسیب دیدگی باعث شد که به حرفه ی این قهرمان ورزشی پایان داده شود. او به شدت افسرده شد و تصمیم گرفت که به کارهای آسان تر بپردازد. او به کلاس های بازیگری میرفت و خیلی زود به بازیگری علاقه مند شد.
او هم چنین به مطالعه ی هنر بازیگری در مدرسه ی تیسک نیز پرداخت.

موفقیت ها

ادی از دانشگاه نیویورک مدرک خود را در سال ۲۰۰۵ گرفته است و اولین بازی خود را در ” Crank”در کنار جیسون استتام و امی اسمارت انجام داده است. خیلی زود این بازیگر جز تاپ ترین بازیگران هالیوودی قرار گرفت ، او در ” Death Sentence ” و ” Gone Baby Gone” به بازی پرداخته است.

ادی هم چنین در کارهای تلویزیونی نیز مهارت دارد ، او در ” CSI: Miami” بازی کرده و بعد از در نقش دکتر جفری در ” Big Love” بازی کرده است.

با شروع حرفه ی ادی ، او برای بازی در سری “Twilight” در نقش خون آشام نیز انتخاب شده است. با اینکه خیلی زود او توانست نقش لارنت را در فیلم اقتباس شده از رمان پرفروش مایر بدست آورد ولی مدت زیادی طول نکشید که با خواندن کتاب اول اوعاشق داستان و نقش هایش شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جودی هالیدی

” Twilight (2008)” یک موفقیت جهانی برای او بشمار می آمد و ادی توانست در قسمت دوم این برنامه نیز به بازی بپردازد ، در ” The Twilight Saga: New Moon” (2009). در سال ۲۰۱۱ ، او در ” X-Men: First Class” در نقش آرماندو بازی کرد.

زندگی شخصی

بجز بازی او به مسافرت ، ورزش کردن ، مطالعه و تماشای فیلم ها میپردازد.

تاریخ تولد: ۱۰ مارس ۱۹۷۹ (سن ۴۰ سال)، نایروبی، کنیا
والدین: John N’ Gathegi
جوایز: جایزهٔ ویژهٔ دراما دسک، جایزهٔ اوبی برای اجرا، Los Angeles Drama Critics Circle Award for Lead Performance
آموزش: دانشگاه کالیفرنیا، سانتا باربارا، دانشگاه نیویورک

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ادی گاتگی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه