بیوگرافی لیلا اوتادی

6 سال پیش
عکس اینستاگرام لیلا اوتادی
4.8/5 - (25 امتیاز)

بیوگرافی لیلا اوتادی همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام
لیلا اوتادی (زاده ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ – تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.

زندگینامه لیلا اوتادی

بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. از كودكی به بازیگری علاقه‌ مند بود و دوست داشت تا این عرصه را تجربه كند. در سن ۷ سالگی این شرایط فراهم شد و برای بازی در فیلم کیمیا آقای درویش انتخاب شد ولی به خاطر مخالفت پدرش این اتفاق نیفتاد تا زمانی كه درسش به اتمام رسید. هر چند كه در زمینه معماری داخلی تحصیلاتش را ادامه داد، اما به دلیل همان علاقه وارد حیطه تئاتر شد و تئاتر حوزه‌ای برای ورود به عرصه سینما شد. کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساخته ایرج قادری آغاز کرد اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

حاشیه ها

جنجال نقش ندا آقاسلطان
در آبان ۱۳۸۹ خورشیدی، خبر بازی اوتادی در نقش ندا آقاسلطان در فیلم پایان‌نامه در برخی رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مستقل و دولتی ایران منتشر شد. ساعتی پس از انتشار ساخت این فیلم اعتراض مخالفان در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و بالاترین آغاز شد. صفحه مخالفان اوتادی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک تنها در کم‌تر از هفت ساعت به سه هزار عضو رسید و هم‌چنین گروهی با نام موج آزادی وب‌سایت او را برای مدتی هک کرد.
در نهایت اعلام خبر بازی لیلا اوتادی در نقش ندا آقاسلطان توسط روابط عمومی فیلم پایان‌نامه تکذیب شد.[۳] هم‌چنین اوتادی در واکنش گفت: «دلم می‌خواهد بدانم چه کسی این دشمنی را روا داشته تا با طرح این‌گونه خبر مردم را نسبت به من هیستریک و عصبی نماید.»

مطلب مرتبط:  بیوگرافی معصومه رحمانی

جنجال دستمزد
در خبری، باشگاه خبرنگاران وی را با دریافت ۷۵ میلیون تومان برای ۲۵ روز بازی در فیلم پیتزا مخلوط (حسین قاسمی‌جامی) گران‌ترین بازیگر زن سینمای ایران نامید. لیلا اوتادی در جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ با حضور در برنامه تلویزیونی هفت که اختصاص به مسائل روز سینمای ایران دارد در حضور مهدی ودادی کارگردان فیلم زن. مرد. زندگی… یادآور شد: «شایعاتی مبنی بر اینکه من گران‌ترین بازیگر سینمای کشور هستم گاه در فضای اینترنتی منتشر می‌شود که صحت ندارد و عده‌ای به دشمنی قصد دارند مرا گران‌ترین بازیگر سینمای ایران معرفی کنند در صورتی که این امر درست نیست. وی افزود، به نظرم این حرف‌ها شایعات اینترنتی است که تنها از جانب دشمن شکل می‌گیرد.»
اوتادی در مورد دستمزد خود گفت: «مردم بهتر از همه دستمزد من را می‌دانند. شایعات مبنی بر بالا بودن دستمزد من برای خودم هم تازگی داشت و هم عجیب بود. اصلاً این‌طور نیست و فکر می‌کنم یک عده با من دشمنی دارند. آقای ودادی نیز می‌تواند این مسئله را تأیید کند.»
او همچنین در یکی از قسمت‌های برنامهٔ دورهمی که به عنوان مهمان حضور داشت این شایعه را تکذیب کرد.

مافیا در جشنواره فجر
من تاکنون در هیچ یک از مراسمات جشنواره فیلم فجر در این ۱۵ سال شرکت نکرده ام، چون فکر می کنم در آنجا نیز مافیا وجود دارد. هرچند ممکن است این اظهارنظر من سبب شود برای همیشه به من جایزه ندهند اما برایم مهم نیست.

از تنیس تا اسب سواری
ورزش مورد علاقه ام تنیس است اما به باشگاه بدنسازی می روم و هر هفته این ورزش را ادامه می دهم، گاهی اوقات هم که فرصت داشته باشم به سراغ اسب سواری می روم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اجی دیوگن

تکذیب عمل های زیبایی
شایعاتی زیادی در مورد افراد مشهور وجود دارد و لیلا اوتادی هم از این شایعات مصون نیست. در مورد او شایعات زیادی وجود داشت که از عمل های زیبایی و تزریق ژل استفاده کرده است که خودش در گفتگویی تمام شایعات را تکذیب کرد. لیلا اوتادی گفت : خدا را شکر می کنم که تا به امروز تجربه هیچ عمل زیبایی را نداشته ام . برخلاف شایعات و حرف های که شنیده ام که من چندین عمل زیبایی و جراحی زیبایی را تجربه کرده ام از همین جا باید بگویم که این موضوع واقعیت ندارد و من هیچ عمل زیبایی انجام نداده ام.

ازدواج و همسرش
لیلا اوتادی تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد. در برخی از سایتها خبری مبنی ازدواج وی با جواد نکونام بازیکن فوتبال شده است که این خبر صحت ندارد و شایعه ای بیش نیست.

فعالیت های هنری لیلا اوتادی

تالیفات
اوتادی، نخستین کتاب خود را که مجموعه شعری با نام «در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست» است، در زمستان ۱۳۹۳ و در قالب دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر کرد. این کتاب از جانب انتشارات مروارید و در ۷۶ صفحه، مشتمل بر ۳۵ قطعه شعر سپید، می‌باشد.

فیلم های سینمایی
آزاد به قید شرط – ۱۳۹۵
مالیخولیا – ۱۳۹۵
افسونگر – ۱۳۹۴
ناردون – ۱۳۹۴
آشوب – ۱۳۹۴
سه بیگانه – ۱۳۹۳
تله پاتی – ۱۳۹۳
یک شام خوب – ۱۳۹۳
کلاف – ۱۳۹۳
افسونگر – ۱۳۹۲
سگ‌ های پوشالی – ۱۳۹۲
لاله – ۱۳۹۲
زن. مرد. زندگی … – ۱۳۹۱
آقای الف – ۱۳۹۱
شیر تو شیر – ۱۳۹۰
اخراجی‌ ها ۳ – ۱۳۸۹
دردسر بزرگ – ۱۳۸۹
پیتزا مخلوط – ۱۳۸۹
به دنبال خوشبختی – ۱۳۸۸
عروسک – ۱۳۸۸
باغ قرمز – ۱۳۸۸
آدم‌ کش – ۱۳۸۸
پسر آدم، دختر حوا – ۱۳۸۷
حرکت اول – ۱۳۸۷
زن‌ ها فرشته‌ اند – ۱۳۸۶
چهار انگشتی – ۱۳۸۵
فرش ایرانی – ۱۳۸۵
قصه دل‌ ها – ۱۳۸۵
چپ دست – ۱۳۸۴
بید مجنون – ۱۳۸۳
چشمان سیاه – ۱۳۸۱

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مسیح

سریالها
مهر و ماه: فیاض موسوی۱۳۸۳
آخرین گناه :حسین سهیلی زاده ۱۳۸۵
خونبها : جواد مزدآبادی ۱۳۸۶
اشک ها و لبخندها : حسن فتحی ۱۳۸۸
زخم : مسعود آب پرور ۱۳۹۳
چرخ و فلک (۱۳۹۵)
آرام میگیریم : روح اله سهرابی (۱۳۹۵)
پیکسل (محمدحسین لطیفی) ۱۳۹۵

تله فیلم ها
گوشه نشینان : سیروس مقدم۱۳۸۵
بیرون از بهشت:خسرو معصومی۱۳۸۶
همان روز : علیرضا امینی۱۳۸۷
خواب بد : منوچهر هادی۱۳۸۹
به دنبال خوشبختی: بهمن گودرزی۱۳۹۰
برگشت ناپذیر : امیر احمد انصاری۱۳۹۰
سیب ترش : مهدی صباغ زاده ۱۳۹۱
سیاه چاله : محمد خراط زاده ۱۳۹۱
کبریت سوخته : کاظم معصومی ۱۳۹۱

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی لیلا اوتادی
4.8/5 - (25 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه