بیوگرافی میندی کالینگ

4 سال پیش
بیوگرافی میندی کالینگ
4.9/5 - (56 امتیاز)

بیوگرافی میندی کالینگ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 میندی کالینگ در ۲۴ ژوئن ، ۱۹۷۹ بدنیا آمد. او یکی از جالبترین هنرمندان میباشد. او نویسندگی و بازیگری ” The Mindy Project”سریالی معروف را خودش به عهده داشته است. کالینگ دختر یک مهاجر هندی بود. والدین او هردو مهارت های زیادی داشتند. مادرش دکتر و پدرش نیز معمار بود. بخاطر فیلم ” Mork & Mindy” نام او را ماندی گذاشتند.

زندگینامه میندی کالینگ

بیوگرافی میندی کالینگ

فعالیت هنری

یکی از بهترین کارهای او که فروش زیادی داشت ، ” Is Everyone Hanging Out Without Me?,” او خود را در در نقش یک کودک حساس معرفی کرده است. میندی خود را ” a respectful and hardworking wallflower” میداند. کالینگ بلاخره برای رفتن به کالج از قفس خود در آمد. میندی حتی کامیک های خود را ساخته است ” Badly Drawn Girl” و با ” the Dog Day Players” بازی کرده است . کالینگ تا دیر وقت نیز در “Conan O’Brien” بازی کرده است.

‘The Office’

اولین موفقیت میندی در کمدی را میتوان در ” Matt and Ben” نام برد. او این بازی را درباب بازی بازیگر بن افلک و مت دیموند ساخته است و در ” Good Will Hunting” بازی کرده است. کالینگ نقش دیموند را بازی کرده است و برندا نیز بن افلک را. این برنامه در لس آنجلس و نیویورک بروی صحنه رفت . در هنگام پخش این برنامه تهیه ی کننده ی آن به کالینگ شغلی را در سیتکامی جدید پیشنهاد کرد.

دنیل درحال ساخت ورژن آمریکایی سریال کمدی معروف ” The Office” بود ، میندی نیز برای ادامه ی کار به او ملحق شد. این سریال در سال ۲۰۰۵ بروی صحنه رفت و کالینگ در نقش کلی کیپور بود. او در هنگام اجرای کارش با ریان هووارد آشنا شد. کالینگ و ریان مدت زمانی به عنوان دوست با یکدیگر ملاقات میکردند ، هنوز نیز دوستان خوب همدیگر میباشند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرن درشر

بخاطر این سریال پربیننده کالینگ توانست ۶ امی اوارد را بدست آورد.
بعد از این او توانست به کار بروی سریال خود بپردازد ، ” The Mindy Project”. او اولین بازیگر هندی آمریکایی هالیوود میباشد. او هم چنین در ” The 40-Year-Old Virgin” نیز بازی کرده است. به علاوه در ” Unaccompanied Minors و Night at the Museum: Battle of the Smithsonian”.

فیلم شناسی

باکره چهل‌ساله (۲۰۰۵)
جواز ازدواج (۲۰۰۷)
شب در موزه: نبرد اسمیتسونین (۲۰۰۹)
من نفرت‌انگیز (۲۰۱۰)
بدون تعهد (۲۰۱۱)
رالف خرابکار (۲۰۱۲)
پنج سال نامزدی (۲۰۱۲)
این پایان کار است (۲۰۱۳)
شب قبل (فیلم ۲۰۱۵) (۲۰۱۵)
درون و بیرون (فیلم ۲۰۱۵) (۲۰۱۵)
هشت یار اوشن (۲۰۱۸)
یک چین و چروک در زمان (۲۰۱۸)
اداره (۲۰۰۵–۲۰۱۳)
زیاد ذوق‌زده نشو (۲۰۰۵)
سسمی استریت (۲۰۱۴)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی میندی کالینگ
4.9/5 - (56 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه