بیوگرافی رابرت ایلر

4 سال پیش
بیوگرافی رابرت ایلر
3.9/5 - (7 امتیاز)

بیوگرافی رابرت ایلر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 رابرت الیر در ۲ مارس ، ۱۹۸۵ بدنیا آمد. او کارش را تقریبن شانسی شروع کرد. در واقع او با پدرش بیرون بود که یک نفر استعدادش را کشف کرد. در سن ۶ سالگی ، رابرت اولین کار خود را برای Pizza Hut restaurant chain به اجرا درآورد. از دیگر کارهایی که او درآنها بود را در سال ۲۰۰۰ پخش کردند و این کار ” The Tic Code ” بود.

زندگینامه رابرت ایلر

بیوگرافی رابرت ایلر

فعالیت هنری

کمی قبل از تولد ۱۴ سالگیش ، الیر کارش را در سریال شبکه HBO به نام ” The Sopranos” شروع کرد. در ژانویه ۱۹۹۹٫ در نقش آنتونی جونیور ، او در نقش پسر مشکل ساز موب تونی سوپرانو به بازی پرداخته است. الیر در نقش پسر مافیای ایتالیایی واقعن موفق بود و توانست بجاطر عملکردش در این نقش جایزه ی جوانترین بازیگر مرد را بگیرد.

بعد از پخش فصل ۳ این سریال در جولای ۲۰۰۱ ، الیر به مشکلاتی برخورد. براساس خبرهای گفته شده ، او و سه دوستش به دو پسر نوجوان حمله کرده و از آنها دزدی کرده بودند. الیر بخاطر دزدی و حمل مواد دستگیر شد. با اینکه اول او سرقت را نمی پذیرفت ولی بعدن به جرم خودش اعتراف کرد و به سه سال عفو مشروط خورد.

با وجود این مشکل ، الیر به کارش در نقش پسر آنتونی ادامه داد و برای ۶ فصل در این برنامه حضور داشت. در واقع الیر با این نقشش بزرگ شد. در فصل اخر ، طرفدارن این سریال الیر را سلامت تر از قبل دیدند. او در واقع بخاطر ورزش کردن و رژیم غذایی منظم بدنش لاغر شده بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شهاب رمضان

او در دو فیلم ” Tadpole (2002)” و ” Daredevil (2003)” نیز به بازی پرداخته است و در ” Law & Order: Special Victims Unit and The Dead Zone” نیز حضور یافته است.

تاریخ تولد: ۲ مارس ۱۹۸۵ (سن ۳۴ سال)، نیویورک، ایالت نیویورک، آمریکا
قد: ۱٫۶۶ متر
والدین: هلن ایلر، ادوارد مکگریوی
جوایز: جایزهٔ انجمن بازیگران فیلم برای بهترین گروه بازیگری در سریال درام
نامزد دریافت جایزه: TV Land “Siblings That Make You Grateful for Your Own Crazy Family” Award

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی رابرت ایلر
3.9/5 - (7 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه