بیوگرافی ویلیام بالدوین

4 سال پیش
بیوگرافی ویلیام بالدوین
Rate this post

بیوگرافی ویلیام بالدوین به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ویلیام بالدوین در ۲۱ فوریه ، ۱۹۶۳ در نیویورک بدنیا آمد. او چهارمین فرزند از ۶ فرزند میباشد. برادرانش آلک دنیل و استفان نیز مانند او بازیگری هستند. به گفته ی خودش دیگر اعضای خانواده اش میلی برای بازیگر شدن نداشتند.

زندگینامه ویلیام بالدوین

بیوگرافی ویلیام بالدوین

فعالیت هنری

او در یک منطقه ی ایرلندی بزرگ در اسکاتلند بدنیا آمد. او جیمی کارتر بود “طبق گفته ی برادرش”. تمام خانواده اش در Berner High School درس میخواندند. بیلی بالدوین از دانشگاه بیگامتون مدرک خود را گرفت ، در آنجا او در تیم کشتی مدرسه بود. بعد از دانشگاه ، کپیتال هیل به عنوان دستیار دموکراتیک تام دونی استخدام شد.

بازیگری

او و برادرش دنیل بعد از اینکه موفقیت برادر های دیگر خود را در هالیوود دیدند تصمیم گرفتند که بازیگر شوند. ویلیام به نیویورک رفت و در آنجا به حرفه ی مانکنی پرداخت ، این کار را قبل از اینکه اولین فیلم خود را در سال ۱۹۸۹ در نقش ” killer Robert Chambers” در ” The Preppie Murder” بود. بعد از این بازی او در قسمتی از فیلم الیور استون در ” Born on” در سال ۱۹۹۱ ، موفقیت زیادی کسب کرد. او هم چنین با بازی در ” Backdraft” به موفقیت چشم گیری رسید ، ویلیام در نقش آتش نشان بود. قسمتی دیگر را نیز برد پیت بازی کرد.

زندگی شخصی

در زمان مجردی ویلیام با مادونا و جنیفر گری ملاقات میکرده .در سال ۱۹۹۱ ، ویلیام با کینا فیلیپس آشنا شده است ، در واقع کینا یکی از اعضای رسمی گروه پاپ و دختر جان و مایکل فیلیپ میباشد. آنها در سال ۱۹۹۵ با یکدیگر ازدواج کردند و سه فرزند نیز دارند. زمانی که همسرش برای بزرگ کردن فرزندانشان برای مدتی دست از حرفه ی موسیقی کشید ویلیام به کارش در حرفه ی بازیگری ادامه داد. او در ” Dirty Sexy Money” به بازی پرداخته است و هم چنین در دو فصل از برنامه ای که کنسل شد. او در ” Gossip Girl” نیز نقش نمایی کرده است.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی شهرزاد عبدالمجید

تاریخ تولد: ۲۱ فوریهٔ ۱۹۶۳ (سن ۵۶ سال)، ماساپیکوا، نیویورک، ایالت نیویورک، آمریکا
قد: ۱٫۸۷ متر
همسر: چاینا فیلیپس (ازدواج ۱۹۹۵)
کودکان: جمیسون بالدوین، بروک بالدوین، ونس بالدوین
خواهر و برادر: الک بالدوین، استیون بالدوین، دانیل بالدوین، جین ساسو، الیزابت کیاکلر

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ویلیام بالدوین
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه