بیوگرافی جان فو

4 سال پیش
بیوگرافی جان فو
4.9/5 - (11 امتیاز)

بیوگرافی جان فو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جان فو ( متولد ۳۰ اکتبر ، ۱۹۸۲) بازیگر انگلیسی ، او دورگه ی چینی ، ایرلندی میباشد و در زمینه ی هنرهای رزمی مهارت دارد.

زندگینامه جان فو

بیوگرافی جان فو

فعالیت هنری

فو در لندن بدنیا آمد و بزرگ شد. پدرش چینی سنگاپوری و مادرش نیز ایرلندی – انگلیسی بود. او یک خواهر تنی و یک خواهر ناتنی دارد. خانواده اش زمانی که او در حال بزرگ شدن بود جابه جا میشدند. پدرش کاراته کار میکرد و مادرش نیز جودو. وقتی فو ۸ سال داشت به یادگیری کونگ فو اقدام کرد. وقتی ۱۵ سال داشت به یادگیری جدی وشو نیز پرداخت. او ساکن لس آنجلس میباشد.

حرفه

تمرین وشو ، او در فیلم “Tom-Yum-Goong”( به معنای محافظ ) ، Batman Begins, House of Fury, Left for Dead, و Life بازی کرده است. او هم چنین در نقش بدلکار برای بازیگرهای دیگر نیز بود. شاید بتوان گفت که فو بخاطر بازی در نقش جین کازاما در tekken شهرت یافته است. فو در فیلم کوتاه “Street Fighter: Legacy.” نیز در نقش ریو بوده است.

او در فیلم “Universal Soldier: Regeneration (2010)” در نقش یکی از سربازان جهش یافته (همون لحظه هم کشتنش) بود. قرار بود که فو در فیلم ” Fireball Begins” ( فیلمی درباره ی بسکتبال موی تای و هنر رزمی) به بازی بپردازد. با بازی در این فیلم فو توانست در فیلم ” Bangkok Revenge” نیز به بازی بپردازد. او هم چنین در کنار دامنیک پورسل در “Vikingdom” و دنی گلاور در ” Extraction” بازی کرده است. در نقش بازرس لی در سریال “Rush Hour ” که سریالی اقتباسی از روی فیلم به همین نام میباشد نیز به بازی نقش جکی چان پرداخته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ناتان دارو

پدرش یک دورگه چینی-سنگاپوری و مادرش یک دورگه ایرلندی-انگلیسی است. فو ۳ خواهر دارد. خانواده فو همیشه در حال سفر بودند. پدرش مربی کاراته و مادرش مربی جودو بود. او از ۸ سالگی شروع به یادگیری کونگ فو کرد و در ۱۵ سالگی بطور حرفه‌ای شروع به فراگیری ووشو کرد . وی هم‌اکنون ساکن لس انجلس است .

فو به عنوان مربی و بازیگر در فیلم‌های خانه خشم، محافظ، بتمن، و زندگی به شهرت رسید . او بهترین کاراکتر نقش جین کازاما در فیلم تیکن ۲۰۱۰ را بازی کرده‌است . وی نقش ریو در فیلم کوتاه مبارز خیابانی : میراث بازی کرده‌است .

فو در سریال ساعت شلوغ در نقش افسر فو به همراه دومینیک پورسل بازی کرده‌است .

تاریخ تولد: ۳۰ اکتبر ۱۹۸۲ (سن ۳۷ سال)، لندن، بریتانیا
قد: ۵’۸” (۱۷۳ سانتی‌متر)
هنر رزمی: ووشو
آموزش: Harrow College

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جان فو
4.9/5 - (11 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه