بیوگرافی جانت مونت‌گومری

4 سال پیش
بیوگرافی جانت مونت‌گومری
4.8/5 - (51 امتیاز)

بیوگرافی جانت مونت‌گومری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جانت مونتگومری (۲۹ اکتبر ۱۹۸۵) بازیگر انگلیسی است. او بخاطر بازی در فصل دوم از سریال “Human Target,” شهرت دارد. جانت هم چنین در “The Hills Run Red” و “Wrong Turn 3: Left for Dead” نیز به بازی پرداخته است.

زندگینامه جانت مونت‌گومری

بیوگرافی جانت مونت‌گومری

فعالیت هنری

گرچه جانت به منزله ی یک رقاص در دانشگاه استیلا من در هنرهای تجسمی کار میکرده است ، ولی بعدن تصمیم به کار در حرفه ی بازیگری و جدایی از رقص گرفت. بخاطر اینکه او در این حرفه تمرینی نداشته است کار برایش سخت تر شد. او بعد از ساخت کاری به همراه دوستش گتین آنتونی توانست اولین کار حرفه ای خود را انجام دهد.

در سال ۲۰۰۸ ، جانت در نقش معشوقه در “Skins” نیز به بازی پرداخته است. او هم چنین در فیلم کوتاه ” Flushed” و “Dis/Connected” نیز بازی کرده است.
در همان سال ، جانت در فیلم پخش شده ی “Sofia, Bulgaria – The Hills Run Red” نیز بازی کرده است و هم چنین در قسمت آخر از فیلم “Wrong Turn 3: Left for Dead ” نیز در نقش فالین ورنر بازی کرده است. در فیلم “Accused at 17.” نیز در نقش قاتل بوده است.

فیلم های ترسناک

در سال ۲۰۱۰ ، جانت در فیلمی ترسناک و مستقل به نام “Dead Cert” و نامزد جایره “Black Swan” بازی کرده است.
او در “Our Idiot Brother” نیز به بازی پرداخته است. یکی دیگر از بازی های موفق او “Entourage ” بوده است. او در برنامه “The League” نیز که درباره ی فوتبال بوده است به بازی پرداخته است. جانت در فیلم “Human Target ” در نقش آمس بوده است.
در دسامبر ۲۰۱۱ ، جانت در نقش پرنسس در “King Arthur” و در فصل ۴ از سریال Merlin نیز بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی یونجین کیم

در سال ۲۰۱۲ ، جانت در سریال “Made in Jersey” Cbs بازی کرده است.

زندگی شخصی

مونتگومری در بورنموت انگلند چشم به جهان گشود، او فعّالیّت بازیگری‌اش را از سن ۱۲ سالگی آغاز کرد، او در کودکی در نمایشی در کانال بی‌بی‌سی وان شرکت کرد، او علاوه بر اینان در چندین پروژهٔ شبکه تلویزیونی فاکس نقش‌آفرینی کرده‌است، او بیشتر تخصصش در فیلم‌هایی با سبک درام است.

تاریخ تولد: ۲۹ اکتبر ۱۹۸۵ (سن ۳۴ سال)، بورنموث، بریتانیا
قد: ۱٫۶۸ متر
شریک: Fox Joe
فرزندان: ۱
آلبوم‌ها: Spiritual Reservoir

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جانت مونت‌گومری
4.8/5 - (51 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه