بیوگرافی روزبه نعمت‌اللهی

6 سال پیش
عکس اینستاگرام روزبه نعمت اللهی در اجرای کنسرتش
4.7/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی روزبه نعمت‌اللهی همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

روزبه نعمت‌اللهی خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده ویولن اهل ایران است.

زندگینامه روزبه نعمت‌اللهی

بیوگرافی روزبه نعمت اللهی

روزبه نعمت‌اللهی تیر ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمده‌است. روزبه نعمت‌اللهی با نوازندگی سازهای گیتار و پیانو آشناست و ساز تخصصی اش ویولن است. او فارغ‌التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه سوره است، تخصص اش در ویلون زدن می باشد، مادرش فرشته جواهری خواننده و ردیف خوان موسیقی بوده و پدرش مسرور نعمت‌اللهی محقق و استاد دانشگاه است.

آغاز کار هنری

او که با نوازندگی شروع کرده بود روزی فکر نمی کرد خواننده شود، با تشویق دوستان و خانواده اش برای اولین بار با پدرش شعر مولانا را با یک شعر از شاعر امروزی به صورت کلاسیک ترکیب کرد و با همککاری استاد فریدون شهبازیان اولین آلبوم خود بنام سرزمین مادری رو منتشر کرد.

حاشیه‌ها

همخوانی مهناز افشار با روزبه نعمت‌اللهی
مهناز افشار که از چندین سال قبل تهیه‌کننده قطعات و کنسرت‌های وی بود، در آلبوم داروگ، علاوه بر تهیه کنندگی، همخوان و دکلمه کننده ترانه‌ها نیز بود. که با مخالفت وزارت ارشاد، صدای افشار از این قطعات حذف شد.

منع تصویر روزبه نعمت‌اللهی
نعمت‌اللهی که تاکنون تیتراژهای متعددی را برای صدا و سیما تهیه کرده‌است و قطعه خاک دلیران وی بارها پخش شده‌است در سال ۹۴ از حضور در تلویزیون منع شد.
وی داور بخش خوانندگی مسابقه استعدادیابی سایت آپارات در سال ۹۴ بود.

انتخاب ترانه‌های روزبه نعمت‌اللهی
انتخاب ترانه‌هایی که روزبه اجرا نموده اغلب توسط پدرش صورت گرفته‌ است. مسرور و روزبه به صورت ذوقی در زمینه ترانه هم فعالیت دارند به گونه ای که خیلی از کارهایی که نعمت‌اللهی انجام می‌دهد، ترکیبی از اشعار مختلف و ابیات اشعار یک شاعر به‌خصوص مولانا هستند که پدرش این کار را انجام می‌دهد.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی سحر جعفری جوزانی

زندگی در خارج از شهر روزبه نعمت‌اللهی
وی میگوید: زندگی خارج از شهر حالم را بهتر می کند؛ البته گاهي دلم براي ترافيك شهر تنگ مي‌شود. مي‌ آيم و در ترافيك شهر رانندگي مي‌ كنم من براي اينكه خودم را پيدا كنم خيلي كارها كرده‌ام به عنوان مثال پشت چراغ قرمز شيشه ماشين‌ ها را تميز كرده‌ ام فقط براي اينكه غرور خودم را از بين ببرم.

سرگرمی روزبه نعمت‌اللهی
از طبیعت لذت می برد، قایق سواری می کند، کوه نوردی می کند، در حال حاضر فرصت ورزش کردن ندارد ولی اگر بتوانم کاری برای کسی انجام بدهد واقعا لذت می برد.

زندگی در جنگل روزبه نعمت‌اللهی
وی میگوید: من الان در جنگل زندگي می كنم و به پول زيادي احتياج ندارم آنجا ۲۰ تا مرغ و خروس دارم. شير مي‌ دوشم و از آنچه توليد می شود مصرف می كنم هيزم جمع مي‌ كنم و هزينه‌ هايم به دانه‌ ها براي مرغ و خروس‌ هايم ختم می شود از چوب‌ ها ميز و صندلي درست می كنم اينقدر آنجا حالم خوب است كه هيچ‌ وقت حوصله‌ ام سر نمی رود. شب‌ ها به اميد اينكه روز شود می خوابم و با اولين نوري كه به خانه می افتد، بيدار می شوم.

تجارت و شغل دوم روزبه نعمت‌اللهی
من به جز کار خوانندگی ام از ۱۶ سالگی کار تجارت می کردم. هم کار واردات کردم هم کار صادرات در زمینه ساخت و ساز هم فعالیت داشتم و حالا تبدیل به یک برند شده ام این برندسازی در فعالیت تجاری من هم نقش مثبت داشته است.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی هدیه تهرانی

شکست عشقی و ازدواج روزبه نعمت‌اللهی
وی میگوید: به نظر من عشق واقعی فقط عشق به خدا و عشق به حضرت علی (ع) است و شکست عشقی همه داشتند، آقای نعمت الهی ازدواج نکرده و هنوز مجرد هستند.

بیماری روزبه نعمت‌اللهی
وی بدلیل بیماری در اسفند ۹۴ در بیمارستان بستری شد. پس از بررسی ها ویروس مشکوکی در بدن وی وجود داشت که باعث تب و لرز شدید و بالا رفتن میزان گلبول های فید در خون او می شد که این مشکل خداروشکر برطرف شد.

فعالیت های هنری روزبه نعمت‌اللهی

آلبوم‌ها
سرزمین مادری (۱۳۸۲)
هفته عاشقی (۱۳۸۷)
عمو زنجیرباف (۱۳۸۸)
داروگ (۱۳۹۲)

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی روزبه نعمت‌اللهی
4.7/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه