بیوگرافی لوسی پانچ

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی لوسی پانچ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لوس پانج (متولد ۳۰ دسامبر ۱۹۷۷) در لندن بدنیا آمد. او از مدرسه ی گودولفین و لامتر مدرک گرفته است. لوس در تئاتر نیشنال توتس از سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۷ درس میخوانده است و رشته ی خود را در دانشگاه لندن شروع کرده است ، ولی بخاطر حرفه ی بازیگری این کار را رها کرده است. از سال ۲۰۰۶ او در لس آنجلس زندگی میکرده است.

زندگینامه لوسی پانچ

بیوگرافی لوسی پانچ

فعالیت هنری

پانچ اولین بازی خود را در سال ۱۹۹۸ در “The New Adventures of Robin Hood” انجام داده است. از دیگر کارهایی که او در آنها به بازی پرداخته است بازی در سریال کوتاه ” series Let Them Eat Cake ” بوده است که در نقش “French and Saunders” به بازی پرداخته است. لوس در نقش بازیکن فوتبال در برنامه ی کودکان نیز به نام “Renford Rejects” بازی کرده است. او هم چنین نقش قربانی ملیسا را در قسمت ۱۹ از “Midsomer Murders”. در سال ۲۰۰۰ ، او یکی از بازی را در نقش آلینا در “West End” به اجرا درآورد.

لوس هم چنین در تئاتر رویال کورت و بوش نیز بوده است ، هردوی این تئاتر ها در لندن میباشند.
در سال ۲۰۰۴ ، پانچ در “Doc Martin” به بازی پرداخته است. او برنامه ی تلویزیون را رها کرد و به بازی در یک سریال پرداخت. در سال ۲۰۰۶ ، لوس جایزه ی بهترین نقش زن را در “Monaco International Film Festival” بخاطر بازی در “Are You Ready For Love? ” بدست آورده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شهبال شب‌پره

پانچ در فیلم سال ۲۰۱۰ “You Will Meet a Tall Dark Stranger” نیز نقش نمایی کرده است و هم چنین در آگوست ۲۰۱۰ نیز در کمدی “Vexed” به بازی پرداخته است. در سال ۲۰۱۱ ، پانچ در کنار کمرون دیاز در “Bad Teacher” به ایفای نقش پرداخته است.

زندگی شخصی

لوس در سال ۲۰۱۵ برای اولین بار صاحب فرزند شد. نام پسرش رکس میباشد.

تاریخ تولد: ۳۰ دسامبر ۱۹۷۷ (سن ۴۲ سال)، همرسمیت، لندن، بریتانیا
قد: ۱٫۷۳ متر
فرزندان: ۱
فیلم: معلم بد، شام برای احمق‌ها، به‌سوی جنگل، طلسم الا
آموزش: کالج دانشگاهی لندن، National Youth Theatre، Godolphin and Latymer School

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لوسی پانچ
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه