بیوگرافی مایکل وینسلو

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی مایکل وینسلو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 مایکل ونیسلو ( متولد ۶ اکتبر ، ۱۹۵۸) در واشنگتن بدنیا آمد. مایک در مدرسه ی لیزا میل به مطالعه ی بازیگری میپرداخت.

زندگینامه مایکل وینسلو

بیوگرافی مایکل وینسلو

فعالیت هنری

او در پایگاه هوایی فیرچالد بزرگ شد. او فقط چند دوست داشته است. برای گذراندن زمانش مایکل به صدای حیوانات مهدنسی ها و هر چیزی که صدا تولید میکرده است گوش میداده. در زمانی که او در مدرسه و دانشگاه بوده است ، در کلوپ های شبانه و تئاتر میبوده است ، همین کارهایش باعث شد که پول کافی بدست آورد و راهی هالیوود شود تا به حرفه ی مورد علاقه اش بپردازد.

حرفه

اولین حضوری که در تلویزیون داشته است در برنامه ی ” The Gong” بوده است که صدای بنجی ، سگ فیلم پیشتازان فضا را در می آورده است و هم چنین پرپل هز جیمی هندریکس نیز بوده است. بیشترین شهرتی که او دارد بخاطر بازی در نقش “Sgt. Larvelle “Motor Mouth” Jones ” در سریال “Police Academy” میباشد. در سال ۱۹۸۵ ، برنامه ای از او به اسم ” I Am My Own Walkman”.” پخش شد. مایکل در فیلم “Spaceballs” نیز بازی کرده است و صداهای تاثیر گذار را پخش میکرده است. او از این فیلم پول خوبی بدست آورد و برای خودش این پول را نگه داشته است.

مایکل یک گوینده ی فوق العاده نیز میباشد. در اواخر ۲۰۰۸ ، مایکل در ” Way Back Wednesday with Winslow” بازی کرده است و در “superstation WGN America” نیز حضور یافته است ، این برنامه در دهه ۸۰ پخش شده است. مایکل به عملکرد خود در کمدی استندآپ در سرتاسر جهان پرداخته است.
مایکل هم چنین برنامه ی خود را برای آیفون و آیپد نیز در سال ۲۰۱۰ بیرون داده است. این کارش برای این بوده که کارهای کمدی خود را بروی پلاتفرم ها نیز پخش کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لاله پورکریم

تاریخ تولد: ۶ سپتامبر ۱۹۵۸ (سن ۶۱ سال)، اسپوکن، ایالت واشینگتن، آمریکا
قد: ۱٫۸۲ متر
فرزندان: ۲
همسر: شارون وینزلو (ازدواج ۲۰۰۳–۲۰۱۴)، آنجِلا بیتاپس (ازدواج ۱۹۹۷–۲۰۰۱)، بِلیندا چرچ (ازدواج ۱۹۸۵–۱۹۹۳)
نمایش‌های تلویزیونی: دانشکده پلیس، Extralarge، آخرشب با جیمی فلن، Space Stars

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مایکل وینسلو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه