بیوگرافی سام مک‌موری

4 سال پیش
بیوگرافی سام مک‌موری
Rate this post

بیوگرافی سام مک‌موری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 سام مک‌موری ( متولد ۱۵ آپریل ، ۱۹۵۲) در نیویورک بدنیا آمد او پسر جین و ریچارد مکارثی میباشد ، هردوی آنها نیز بازیگر بودند.مادر ناتنی او لزلی وودز بوده است. سام مک‌موری از سمت مادری یهودی و از سمت پدری ایرلندی است.

زندگینامه سام مک‌موری

بیوگرافی سام مک‌موری

فعالیت هنری

سام مک‌موری در فیلم هایی مانند : Raising Arizona, National Lampoon’s Christmas Vacation, Drop Dead Gorgeous, L.A. Story و در The Wizard در نقش پدر ناتنی جیمی ، آقای بیت من بوده است و هم چنین “C.H.U.D..” در برنامه ی “The Tracey Ullman Show” بوده است.

در این برنامه او به بازی نقش “Chandler’s boss on Friends” پرداخت و در “The King of Queens” در نقش داگ و رئیس دیکان بازی کرد. او هم چنین در Disney’s Recess, Freaks and Geeks, Home Improvement, The Sopranos, The Tick و Breaking Bad بازی کرده است. مک حتی برای بازی در “The Simpsons” نیز انتخاب شده بود.

سام مک‌موری بیشتر در جهان با ثبت نامش در بازیهای رایانه ای بین بازیکنان شناخته شده است او صداگذاری “‘BBC Newscaster/American Newscaster” را در بازی معروف “Command & Conquer: Generals” ( همیشه این بازی رو دوست داشتم) عهده دار بوده است. مک هم چنین در فیلم تلویزیونی “A Holiday Engagement” نیز در سال ۲۰۱۱ به بازی پرداخته است. از سال ۲۰۱۴ تا ۱۵ مکارثی در نقش ترنت کوپپر در سریال کمدی “Cristela” به بازی پرداخته است.

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به بزرگ کردن آریزونا ، یه کمک کوچولو و اعداد شانس اشاره کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آناستازیا

تاریخ تولد: ۱۵ آوریل ۱۹۵۲ (سن ۶۷ سال)، نیویورک، ایالت نیویورک، آمریکا
قد: ۱٫۸۸ متر
همسر: الیزابت کالینز
والدین: ریچارد مکموری، جین هافمن
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ امی برنامه‌های روز برای بهترین اجراکننده در ویژه‌برنامهٔ کودکان/جوانان/خانواده

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سام مک‌موری
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه