بیوگرافی راب براون

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی راب براون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

راب برون ( متولد ۱ مارس ، ۱۹۸۴) بازیگر آمریکایی که در هارلم بدنیا آمد و در بروکلین نیویورک بزرگ شد. او در سال ۲۰۰۲ از پولی پرپ مدرک گرفت. او هم چنین یکی از اعضای برنامه ی آکادمیک پرپ فور پرپ نیز است ، در واقع این فرصتی برای اقلیت در نیویورک بوجود می آورد و منطقه ای را برای بوجود آوردن مدرسه ای مستقل ایجاد کرده است. در سال ۲۰۰۸ ، راب در فیلمی فوتبالی به نام ارنی دیویس بوده است ، او اولین آفریقایی آمریکایی برنده ی هیسمن تراپی میباشد.

زندگینامه راب براون

بیوگرافی راب براون

فعالیت هنری

راب بعد از حضور در مقابل شن کانری در سال ۲۰۰۰ در فیلم “Finding Forrester” کمی دیده شد. در واقع راب نه یک بازیگر فوق حرفه ای میباشد و نه یک آماتور تازه کار. راب بخاطر اینکه به منزله ی یک عنصر اضافی به حساب می آمد بعد از مدتی مدرسه را ترک کرد. باوجود اینکه تجربه ی راب کم بود ، توانست نقش جمال والاس را بدست آورد که نقش اصلی به حساب می آمد.

در سال ۲۰۰۵ ، او در نقش کنیون استون ، بازیکن بسکتبال در “Richmond High School” در کنار ساموئل ال جکسون حضور یافت. این نقش یکی از نقش های اول در کنار اشانتی بود.
راب در فیلم “The Express” براساس زندگی هیسمن ترامپی بازی کرده بود. ساخت و تولید در مارس ۲۰۰۷ و فیلم در اکتبر ۲۰۰۸ اکران شد.
او هم اکنون در برنامه ی “Blindspot ” محصول شبکه NBC بازی میکند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جواد بدیع‌ زاده

تاریخ تولد: ۱۱ مارس ۱۹۸۴ (سن ۳۵ سال)، هارلم، نیویورک، ایالت نیویورک، آمریکا
قد: ۱٫۸۵ متر
نمایش‌های تلویزیونی: نقطه کور، Treme
آموزش: Poly Prep Country Day School، کالج آمهرست
جوایز: Satellite Special Achievement Award for Outstanding New Talent

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی راب براون
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه