بیوگرافی لوک گاس

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی لوک گاس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

لوک دیمن گوس ( متولد ۲۹ سپتامبر ، ۱۹۶۸) بازیگر ، تهیه کننده و کارگردان انگلیسی ( خواننده ) میباشد.

زندگینامه لوک گاس

بیوگرافی لوک گاس

فعالیت هنری 

گوس در کنار برادر دوقلوی خود مت گوس حرفه اش را در دهه ی ۸۰ شروع کرد در “boy band Bros”. در کل در سن ۱۳ سالگی به حرفه ی خوانندگی در انگلیس مشغول بود.

وقتی بروس در دهه ی ۹۰ کارش به اتمام رسید ، گوس نیز به ” Band of Thieves” پیوست. یکی از پرفروشترین کارهای او ” I Owe You Nothing” بود. که در لیست ده تای برتر میبود. گوس در کنار این کارش در تئاترهای موسیقی نیز مانند “Grease” و ” What a Feeling” بود و بعدن نیز به حرفه ی بازیگری پیوست آن هم بصورت تمام وقت. اولین کار او بازی در نقش خبیث جارد نوماک در “Blade II” بود. او هم چنین در نقش “The Creature” در کانال هالمارک در “Frankenstein” بازی میکرد. گوس را در سریال جنایی سال ۲۰۰۴ ، “Charlie Richardson” نیز که براساس زندگی واقعی گنگستری به همین نام بود دیدیم. او هم چنین در سال بعد در کمدی “The Man ” باردیگر در نقشی پلید (جویی کین) به بازی پرداخت.

نقش پادشاه

بعد از این بازی ها نیز او در “One Night with the King” در نقش پادشاه حضور داشت. او در نقش ادی در ” Bone Dry” و بعد نیز در ” Unearthed” در نقش کیل بود. گوس توانست جایزه ی CAMIE را بخاطر بازی در نقش پادشاه در ۱۲ می ۲۰۰۷ بدست آورد ، جایزه ی او در هتل برولی هیلز لس آنجلس به او تقدیم شد. دو فیلمی که گوس در آنها به بازی پرداخته بود در این جشنوارده حضور داشتند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علیرضا جواهری

در سال ۲۰۰۸ ، گوس در فیلم “Hellboy II: The Golden Army ” به بازی پرداخت. در این فیلم او در نقش پرنسس نائودا بود. این فیلم در ۱۱ جولای ، ۲۰۰۸ بروی پرده رفت. در فیبریه ی ۲۰۰۸ نیز ، برای بازی در نقش استیو فاکس در “Tekken” که در ایالت لوئیزیانا ساخته شد به کارش ادامه داد. در ژانویه ی ۲۰۱۰ ، گوس بخاطر بازی در نقش فرانک در “Death Race 2″ جایزه دریافت کرد. این فیلم اولین بار در اروپا در فوریه ۲۰۱۰ پخش شد. گوس هم چنین در سریال ” Witchville” به بازی پرداخته و بعد نیز در می ۲۰۱۰ ، توانست جایزه ی منفورترین آدم را در “PollyGrind Film Festiva” بخاطر نقش زامبی اش در ” The Dead Undead” بدست آورد.

زندگی شخصی

سال ۱۹۹۴ ، گوس با خواننده ” Shirley Lewis” ازدواج کرد و هم چنین دختر ناتنی او کارلی. در ژانویه ۲۰۰۷ ، او به همراه همسرش به لس آنجلس سفر کردند ، ولی هنوز ساکن لندن میباشند.

تاریخ تولد:
۲۹ سپتامبر ۱۹۶۸ (سن ۵۱ سال)، لویشام، لندن، بریتانیا
قد:
۱٫۸۵ متر
همسر:
شیرلی لوئیس (ازدواج ۱۹۹۴)
کودکان:
کارلی ویتلی
گروه موسیقی:
Bros (۱۹۸۶ – ۱۹۹۲)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لوک گاس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه