بیوگرافی امیلی مورتیمر

4 سال پیش
بیوگرافی امیلی مورتیمر
Rate this post

بیوگرافی امیلی مورتیمر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 امیلی مورتیمر ( متولد ۱ دسامبر ۱۹۷۱) در لندن ، انگلیس متولد شد. او یک خواهر کوچیکتر ، روزی دارد. هم چنین دو برادر ناتنی نیز دارد. او در مدرسه ی پائول در لندن درس خوانده است. بعد از آن نیز در دانشگاه اکسفورد( در آنجا او در کالج زبان روسی را یادگرفت) درس خوانده و بازی های زیادی نیز کرده است. قبل از اینکه بازیگر شود ، یک نویسنده برای “Daily Telegraph” بود. در دوران دانشگاه زمانی که در بازی های محصولات دانشگاهی شرکت داشت ، توجه یکی از تهیه کنندگان را جلب کرد و بعد نیز توانست در تیم بازیگری ” The Glass Virgin (1995)” ( اثر کاترین کوسون) به بازی بپردازد. سال ۱۹۹۶ نیز ، در ” Lord of Misrule” بازی کرد.

زندگینامه امیلی مورتیمر

بیوگرافی امیلی مورتیمر

فعالیت هنری

از اولین نقش های بالقوه ی او در “The Ghost and the Darkness” اشاره کرد که در مقابل وال کیلمر به بازی پرداخته بود. او در “The Last of the High Kings” (1996) فیلمی ایرلندی نیز بازی کرد.
در سال ۱۹۹۸ ، در نقش کت اشلی در “Elizabeth” به بازی پرداخت و هم چنین در سریال کوتاه “Cider with Rosie” نیزدر تلویزیون نقش نمایی کرد. در سال ۱۹۹۹ ، توانست سه نقش را بدست آورد ، فیلم انگلیسی ” Perfect Girl” ، سریال کوتاه آمریکایی ” Noah’s Ark; and Angelina” و فیلم “Scream 3”.

در سال ۲۰۰۰ ، مورتین در نقش کاترین در “Love’s Labour’s Lost” حضور یافت ، در این برنامه او الساندارو نیوولا بازیگر و همسر آینده ی خود را دید. از بالاترین نقش هایی که تابحال امی در آنها به بازی پرداخته ، بازی در مقابل بروس ویلیس در “Disney’s The Kid” میباشد. در سال ۲۰۰۲ ، در “The 51st State” در کنار ساموئل ال جکسون به بازی پرداخت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی هوشنگ حریرچیان
بازی در فیلم استفان فرای بیوگرافی امیلی مورتیمر

در سال ۲۰۰۳ ، مورتیمر در “Bright Young Things” اثر استفان فرای به بازی پرداخته است. در سال ۲۰۰۴ ، مورتیمر در نقش اصلی زن در “Dear Frankie” حضور یافت. در سال ۲۰۰۵ ، او نقش اصلی را در “Match Point” اثر وودی الن برعهده داشت. مورتی هم چنین صداگذاری سوفی جوان در ورژن انگلیسی “Howl’s Moving Castle” را نیز عهده دار بوده است. در سال ۲۰۰۷ ، مورتیمر نقش حمایتی را در “Lars and the Real Girl ” بازی کرد. او در ” Pink Panther ” (2006) و بعد قسمت دیگر همین برنامه در سال ۲۰۰۹ نیز به بازی پرداخت. در سه قسمت آخری از فصل اول سریال “۳۰ Rock” در نقش فوبی به بازی پرداخت.

مورتیمر در مقابل اندی گارسیا در “City Island (2009)” و در نقش ریچل سولاندو در “Shutter Island” (2010) اثر مارتین اسکورسیزی ، بازی کرده است.
در سال ۲۰۱۱ ، او در فیلم “Our Idiot Brother ” در نقش لیز ، خواهر پائول رادز به بازی پرداخته است. در سال ۲۰۱۱ ، هم چنین در کنار نویسنده و تهیه کننده ی موفق “Aaron Sorkin” در سریال شبکه HBO به نام “The Newsroom” حضور یافت. در ژانویه همان سال ۲۰۱۳ ، اعلام شد که مورتیمر در سریال کمدی “Doll & Em” برای Sky Living قرار است بازی کند ، در این برنامه قرار است که مورتیمر در کنار دوست قدیمی خود ، بازیگر و طنز پرداز “Dolly Wells” حضور یابد.

زندگی شخصی

در سال ۲۰۰۰ ، مورتیمر و الساندرا نیوولا با یکدیگر ازدواج کردند ، در واقع آشنایی آنها بخاطر بازی در “Love’s Labour’s Lost” بود.
مورتی و الساندار در ۳ ژانویه ۲۰۰۳ در “Chilterns, Buckinghamshire” ازدواج کردند. گروه موسیقی میکزیکن پانک در عروسی آنها حضور داشت و برنامه اجرا میکرد. آنها دو فرزند دارند ، مورتیمر اقامت خود در هردو کشور انگلیس و آمریکا را نگه داشته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کیم آه جونگ

آثار

شبح و ظلمت (۱۹۹۶)
قدیس (۱۹۹۷)
الیزابت (۱۹۹۸)
ناتینگ هیل (۱۹۹۹)
جیغ ۳ (۲۰۰۰)
درد بیهوده عشق (۲۰۰۰)
بچه (۲۰۰۰)
ایالت پنجاه و یکم (۲۰۰۲)
قصر متحرک هاول (۲۰۰۴)
امتیاز نهایی (۲۰۰۵)
پاریس، دوستت دارم (۲۰۰۶)
پلنگ صورتی (۲۰۰۶)
لارس و دختر واقعی (۲۰۰۷)
نظریه آشوب (۲۰۰۷)
پلنگ صورتی ۲ (۲۰۰۹)
هری براون (۲۰۰۹)
جزیره شاتر (۲۰۱۰)
ماشین‌ها ۲ (۲۰۱۱)
برادر ابله ما (۲۰۱۱)
هیوگو (۲۰۱۱)
ریو، دوستت دارم (۲۰۱۴)
ده هزار قدیس (۲۰۱۵)

تلویزیون
شاهد خاموش (۱۹۹۶)
آدمکشان میدسامر (۱۹۹۷)
۳۰ راک (۲۰۰۷)
اتاق خبر (۲۰۱۲–۱۴)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی امیلی مورتیمر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه