بیوگرافی جی. جی. آبرامز

4 سال پیش
بیوگرافی جی. جی. آبرامز
Rate this post

بیوگرافی جی. جی. آبرامز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جفری جیکوب آبرامز، کارگردان و تهیه‌کننده مطرح آمریکایی است که به خاطر سریال های تلویزیونی لاست، فرینج، آلیاس،سعادت و فیلم های بلندی همچون پیشتازان فضا ،سوپر ۸،ماموریت غیر ممکن ۳، جنگ ستارگان: قسمت هفتم – نیروی بیدارشهرت دارد و همچنین توانسته است برنده جایزه امی و گلدن گلوب شود.

زندگینامه جی. جی. آبرامز

بیوگرافی جی. جی. آبرامز

فعالیت هنری

جفری جیکوبز آبرامز در ۲۷ ژوئن ۱۹۶۶ در شهر نیویورک به دنیا آمد،سپس به لس آنجلس نقل مکان کردند. او خیلی زود کار فیلم سازی را در سال آخر تحصیل خود در دانشگاه سارا لارنس در نیویورک،شروع کرد. در آن زمان به عنوان دستیار فیلنامه نویس جیل مازورکسی در سال ۱۹۹۰ کمدی مراقب کارت باش را با بازی جیمز بلوشی نوشت. او که سابقه چندین بازی در فیلم را نیز داشت به کار نویسندگی پرداخت و فیلم هایی همچون: درباره هنری (۱۹۹۱)، که در آن نقشی روی صحنه نیز داشت، همیشه جوان بمان (۱۹۹۲)، ماهیگیری (۱۹۹۷) و روز قیامت (۱۹۹۸).

در سال ۱۹۹۸، او فیلم سعادت را برای تلویزیونی شبکه WB با بازی کری راسل ساخت. این سریال در سال ۱۹۹۸ اکران شد و چهار فصل نیز ادامه داشت. علاقه او به ساخت تریلرهای مهیج منجر به تولید و کارگردانی سریال نام مستعار (Alias) شد. جنیفر گارنر با ایفای نقش سیدنی در سال ۲۰۰۲ موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن شد. همچنین چهار سال متوالی ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶ کاندید دریافت جایزه بهترین بازیگر شد. در سال ۲۰۰۴، با خلق سریال موفق گمشده برای شبکه ABC که زندگی بازماندگان سقوط هواپیمایی که از سیدنی به لس‌آنجلس می‌رفته و در جزیرهٔ مرموزی در اقیانوس آرام گیر افتاده‌اند ، را به تصویر می‌کشد. آبرامز در سال ۲۰۰۵ دو جایزه امی برای کارگردانی و ساخت سریال درام برجسته، به دست آورد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی زهرا امیر ابراهیمی
کار تلویزیون بیوگرافی جی. جی. آبرامز

آبرامز کار تولید برنامه های تلویزیونی و فیلمنامه نویسی را با پروژه های مانند همه چیز درباره برایان، فرینج و جاسوسان ادامه داد. در اواسط سال ۲۰۰۰، آبرامز اولین فیلم بلند خود را به نام ماموریت غیر ممکن III (2006) کارگردانی نمود. این فیلم آمریکایی در ژانر جاسوسی و سومین فیلم از سری فیلم‌های ماموریت غیرممکن بود که در این فیلم تام کروز و فیلیپ سیمور هافمن و وینگ رهامس بازی کردند. آبرامز سپس در سال ۲۰۰۹ کارگردانی بازسازی ازسری علمی تخیلی محبوب پیشتازان فضا را بر عهده داشت.

این فیلم با درآمد بیش از ۳۸۵ میلیون دلار موفقیت خوبی داشت و اکثر رسانه ها از موفقیت داستان و شخصیت های این فیلم صحبت می کردند.فیلم بعدی او سوپر۸ (۲۰۱۱)، فیلمی علمی-تخیلی و مهیج به تهیه‌کنندگی مشترک برایان بورک، استیون اسپیلبرگ و جی.جی. آبرامز، رخدادهای غیرمنتظره و عجیبی را که پس از انفجاری بزرگ در یک دهکده رخ می دهد را به تصویر می کشد.

سپس آبرامز مأموریت غیرممکن: پروتکل شبح (۲۰۱۲)، که برای ساخت ان از دوربین‌های آی‌مکس استفاده شد، کارگردانی نمود.فروش این فیلم در آمریکای شمالی و سایر نقاط جهان موفق‌تر از دیگر فیلم‌های ماموریت غیرممکن بود. فیلم بعدی او پیشتازان فضا: به سوی تاریکی (۲۰۱۳) دوازدهمین فیلم از سری فیلم‌های پیشتازان فضا با بازی کریس پاین ، اسپاک (زاکاری کوئینتو) و نیوتا آهوارا (زویی سالدانا) می باشد.

تصویربرداری سه بعدی

این فیلم در کالیفرنیا فیلم برداری شد و سه‌بعدی‌سازی فیلم در مراحل پس از تولید انجام شد. سپس فیلم جنگ ستارگان اپیزود هفتم: نیرو برمی‌خیزد(۲۰۱۵)،که فیلمی حماسی در ژانر اپرای فضایی را کارگردانی نمود. این فیلم عنوان پرفروش‌ترین قسمت جنگ ستارگان و همچنین رتبه سوم در فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ را به خود اختصاص داد. این فیلم همچنین نامزد دریافت جایزه اسکار در پنج رشته مختلف، و چهار نامزدی در جوایز فیلم بفتا شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مت فروئر

تلویزیون

فلیسیتی (۱۹۹۸–۲۰۰۲) (نویسنده، تهیه‌کننده، کارگردان)
آلیاس (۲۰۰۱–۲۰۰۶) (نویسنده، تهیه‌کننده، کارگردان)
لاست (۲۰۰۴–۲۰۱۰) (نویسنده، تهیه‌کننده، کارگردان)
What About Brian (۲۰۰۶–۲۰۰۷) (تهیه‌کننده)
شش درجه (۲۰۰۶–۲۰۰۷) (تهیه‌کننده)
افیس (۲۰۰۵-اکنون) (کارگردان مهمان)
فرینج (۲۰۰۸–۲۰۱۳) (نویسنده، تهیه‌کننده، کارگردان)
آناتومی امید (۲۰۰۹) (نویسنده، تهیه‌کننده، کارگردان)
آلکاتراز (۲۰۱۱)(تهیه‌کننده)
مظنون (۲۰۱۱)(تهیه‌کننده)
انقلاب (۲۰۱۲)(تهیه‌کننده)
باور (۲۰۱۴)(تهیه‌کننده)
وست‌ورلد (مجموعه تلویزیونی)

جوایز

۲۰۰۲ نامزد جایزه امی، برای الیاس
۲۰۰۵ برنده جایزه امی برای لاست
۲۰۰۶ برنده جایزه گلدن گلوب برای لاست
۲۰۰۷ نامزد گلدن گلوب برای لاست

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جی. جی. آبرامز
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه